carta als afiliats
Joan Josep Nuet renuncia a la direcció i deixa la militància d'EUiA
El coordinador general de la formació havia rebut crítiques internes després d'aconseguir un acord per anar a la llista d'ERC al Congrés
zentauroepp47427376 barcelona 20 03 2019 pol tica entrevista con joan josep nuet190320190147 /
Joan Josep Nuet ha anunciat en una carta a la militància la seva renúncia a la direcció d’EUiA. En la nota també comunica que deixa de militar en aquest partit. Nuet, actual diputat d’ERC al Congrés, ho ha comunicat en una carta en què convoca el consell nacional d’EUiA el pròxim 14 de juny, dia en què cessarà en el seu càrrec.
Nuet, que ha dirigit la formació durant set anys, havia rebut crítiques internes per haver aconseguit un acord per anar a la llista d’ERC al Congrés després de deixar el grup dels comuns al Parlament. En una carta als afiliats, ha admès que feia temps que es plantejava deixar la direcció del partit però que la mantenia "per raons de seguretat jurídica" a l’haver firmat diverses coalicions electorals.
En el seu comiat, el coordinador general d’EUiA s’ha mostrat convençut que hi ha "una clara majoria" en la formació que "acompanya les decisions que s’han pres en els últims mesos", i adverteix que és "l’hora de fer un pensament". "Només un projecte que fa compatible la sobirania i la fraternitat pot trobar solucions a les amenaces de divisió de classe i del poble", sentencia.
- Col·lapse crònic La ratera diària de Barcelona: per què les rondes ja no donen més de si i què proposen els experts
- HI HAVIA QUATRE ATRAPATS Tres morts i un ferit després d’una allau a prop del balneari de Panticosa
- Previsió meteorològica Nit de Cap d’Any gelada: l’arribada d’una massa d’aire fred provocarà un marcat descens dels termòmetres a tot Espanya
- Estat dels embassaments Cinc dies de pluges torrencials disparen les reserves dels pantans catalans del 70% al 82%
- Tragèdia al mar La família dels valencians morts en el naufragi d’Indonèsia: «No tornarem a Espanya sense tots quatre, tots junts»
