Meritxell Batet ofereix aquest dilluns a partir de les 9.00 una conferència al fòrum Primera Plan@ d’EL PERIÓDICO, el primer que els caps de llista dels partits catalans oferiran de cara a les eleccions generals del 28-A.
La candidata del PSC desgrana les principals mesures del programa amb què es presenta als comicis, en el qual la qüestió catalana tornarà a ser al centre del tauler. El seu partit aspira, per primera vegada des del 2008, a tornar a guanyar unes eleccions generals a Catalunya. Segons l’últim sondeig preelectoral del GESOP, els socialistes podrien imposar-se en vots i Esquerra, en diputats.
La web d’EL PERIÓDICO ofereix un seguiment al minut de la intervenció de la ministra de Política Territorial i Funció Pública.
Fa 2612 dies
Fa 2612 dies
Fa 2612 dies
Fa 2612 dies
Fa 2612 dies
Fa 2612 dies
Fa 2612 dies
Fa 2612 dies
Fa 2612 dies
Fa 2612 dies
Fa 2612 dies
Fa 2612 dies
Fa 2612 dies
Fa 2612 dies
Fa 2612 dies
Fa 2612 dies
Fa 2612 dies
Fa 2612 dies
Fa 2612 dies
Fa 2612 dies
- «Ni un minut més, ni una visita forçada més» Metges de Catalunya crida també els CAP a plantar-se contra les hores extra, mentre Salut expressa «respecte» a les demandes
- Reunió anual al Cercle d’Economia El ‘president’ Feijóo no convenç l’empresariat català
- Consell El consell d’un mecànic perquè l’aire condicionat del cotxe no s’avarii: «Només cal apagar un botó»
- Situació interna El pols de Rufián per la llista electoral dispara la tensió d’ERC al Congrés
- L'article de Salut Mental Catalunya Abel Carrasco, activista en salut mental: "Sembla que ser 'normal' no encaixa en el nostre col·lectiu"
