Meritxell Batet ofereix aquest dilluns a partir de les 9.00 una conferència al fòrum Primera Plan@ d’EL PERIÓDICO, el primer que els caps de llista dels partits catalans oferiran de cara a les eleccions generals del 28-A.
La candidata del PSC desgrana les principals mesures del programa amb què es presenta als comicis, en el qual la qüestió catalana tornarà a ser al centre del tauler. El seu partit aspira, per primera vegada des del 2008, a tornar a guanyar unes eleccions generals a Catalunya. Segons l’últim sondeig preelectoral del GESOP, els socialistes podrien imposar-se en vots i Esquerra, en diputats.
La web d’EL PERIÓDICO ofereix un seguiment al minut de la intervenció de la ministra de Política Territorial i Funció Pública.
Fa 2466 dies
Fa 2466 dies
Fa 2466 dies
Fa 2466 dies
Fa 2466 dies
Fa 2466 dies
Fa 2466 dies
Fa 2466 dies
Fa 2466 dies
Fa 2466 dies
Fa 2466 dies
Fa 2466 dies
Fa 2466 dies
Fa 2466 dies
Fa 2466 dies
Fa 2466 dies
Fa 2466 dies
Fa 2466 dies
Fa 2466 dies
Fa 2466 dies
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Més traçat del metro sense nous combois
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Badosa remunta i disfruta en la seva tornada a Brisbane
- Primera persona Mercè Torrentallé, presidenta de les entitats de Salud Mental: "Hem fet camí, però ara falta que la joventut s'impliqui"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Any nou, les mateixes pors
- Club Entendre-hi + Animals i plantes ¿Com replantar l’arbre de Nadal després de les festes?
- Cas Koldo El jutge Puente denega l’autorització perquè Ábalos assisteixi a la comissió Koldo al Senat com va demanar el PP
