Després de l'ordre de la JEC
Casado anuncia que el PP anirà a la Fiscalia si Torra no retira els llaços grocs
El líder popular ha recalcat que s'ha de "respectar la neutralitat i la dignitat" de Catalunya
pablo-casado-en-ferrol
El líder del PP, Pablo Casado, ha anunciat aquest dimecres que el Partit Popular anirà a la Fiscalia si el president de la Generalitat, Quim Torra, no compleix amb l’ordre de retirar els llaços grocs i les banderes estelades a Catalunya.
La Junta Electoral Central (JEC) ha donat 48 hores de termini a Torra –acaba aquest mateix dimecres– perquè ordeni la retirada de totes les estelades i els llaços grocs dels edificis públics amb la finalitat de complir el deure de neutralitat política dels poders públics davant les eleccions generals del 28 d’abril.
Notícies relacionades"Si Torra no compleix el que exigeix la Junta Electoral, nosaltres anirem a la Fiscalia a exigir que es retirin els llaços grocs de totes les places i carrers de Catalunya", ha avançat Casado en una acte amb afiliats del PP a Saragossa.
Casado ha recalcat que es tracta de "respectar la neutralitat i la dignitat" de Catalunya, una comunitat que, segons el seu parer, "no mereix estar governada per uns independentistes que apel·len a la guerra civil d’Eslovènia per justificar un suïcidi per a tota la seva terra"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- Apunt Camí de l’urinari
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
