Els Mossos d’Esquadra han desplegat a les 5.00 hores d’aquest dimarts una operació antiterrorista a Barcelona contra presumptes gihadistes que tenien la intenció de cometre un atemptat. El dispositiu, batejat amb el nom d’operació Alexandria, és el resultat d’una llarga investigació dirigida per l’Audiència Nacional. Obrim un fil per seguir al minut l’operació.
Fa 2489 dies
Fa 2489 dies
Fa 2489 dies
Fa 2489 dies
Fa 2489 dies
Fa 2489 dies
Fa 2489 dies
Fa 2489 dies
Fa 2489 dies
Fa 2489 dies
Fa 2490 dies
Fa 2490 dies
Fa 2490 dies
Fa 2490 dies
Fa 2490 dies
Fa 2490 dies
- Longevitat Viure a prop del mar no allarga la vida: a l’interior d’Espanya es viu fins a 10 anys més que a la costa
- El 72% del material de pedòfils són imatges quotidianes El Govern regularà el ‘sharenting’: adeu a publicar fotos del teu fills a les xarxes socials, una forma de «negligència, maltractament i abús»
- Al barri de Sant Crist La Fiscalia actuarà contra l’empresa que va llogar infrahabitatges a una quinzena de famílies de Badalona
- Religió Tarragona acomiada un convent de sis monges després de més de 300 anys a la ciutat
- La vida segueix per a Letizia
- El Govern defensa l'adopció consciente: "L'impacte emocional és enorme, en els menors i en els pares"
- Un gol de Tsygankov dona el triomf al Girona i deixa respirar Míchel
- Flick exigeix respostes a la plantilla
- Gerard Moreno i el Vila-real frustren l’Espanyol
- Leiva assaboreix la seva sintonia amb BCN amb poder i himnes
