Mentre el Govern central es troba immers en els preparatius del Consell de Ministres que celebrarà a Barcelona el pròxim 21 de desembre, les entitats independentistes i els CDR ja han anunciat algunes de les mobilitzacions que duran a terme aquell dia en protesta per la presència de l’Executiu central a la capital catalana. Jordi Turull va ser traslladat divendres a la tarda a la infermeria de la presó de Lledoners per les conseqüències de la vaga de fam.
- Inèdit Estudien el cos d'un home de 82 anys que en té el d'un de 30: "Una bona part és genètica, però també és entrenament"
- Cop a la política econòmica El Suprem dels EUA tomba la majoria dels aranzels de Trump
- Les coffee shops més cool Una de les millors cafeteries del món està al Poblenou
- Aturada entre el col·lectiu Els metges protesten a Barcelona en un nou pols a Salut: «La nostra sanitat col·lapsarà com va passar amb Rodalies»
- Transport ferroviari Així està la situació de les línies de Rodalies Renfe a Catalunya: retards i limitacions de velocitat un mes després de l’accident de Gelida
