REACCIONS
Susana Díaz rebutja dimitir i demana el recolzament de Ciutadans
La presidenta andalusa destaca que el "més normal" és que el tercer recolzi el primer i que les altres coses són "estranyes"
L’executiva regional del PSOE-A ha fet aquest dilluns la confiança per continuar liderant el partit a la secretària general i presidenta en funcions de la Junta, Susana Díaz, que ha afirmat que, si hagués perdut les eleccions, hauria dimitit, i ha situat el seu objectiu a impedir que el pròxim govern depengui de Vox.
La dirigent socialista no ha aclarit quines seran la seva preferències entorn dels possibles pactes postelectorals, però ha deixat clar que "el més normal és que el tercer [Ciutadans] recolzi el primer [el PSOE] i que les altres coses són "estranyes".
A més, ha reiterat que es posarà en contacte amb tots els partits constitucionalistes, tret de Vox, amb l’objectiu d’impedir que el pròxim Govern de la Junta d’Andalusia depengui de l’"extrema dreta".
- Salut Bellvitge descobreix una nova malaltia genètica del neurodesenvolupament similar a l’autisme
- Sixena demana suspendre el concert de Rosalía al MNAC, nova polèmica per les pintures murals
- Al centre logístic BCN8 Desapareixen a Sabadell 3.767 paquets d’Amazon valorats en 200.000 euros en un enviament d’Alemanya a Espanya
- ENDOCRINOLOGIA La teva paella podria estar danyant les teves hormones: els experts alerten sobre els disruptors endocrins
- Enquesta de Sanitat El consum d’alcohol, tabac i cànnabis cau significativament entre els joves, però es manté l’ús de vaporejadors
