Al col·lectiu d'immigrants a Espanya
Maroto, sobre els llatinoamericans: "El millor que els pot passar és casar-se amb un espanyol"
Ha assenyalat com a exemple d'integració a Espanya els matrimonis entre llatinoamericans i espanyols

zentauroepp46036206 maroto181126151908 /
El vicesecretari d’Organització, Javier Maroto, ha assenyalat aquest dilluns el col·lectiu de migrants llatinoamericans a Espanya com un exemple d’integració a Espanya. Així ha posat com a mostra d’això que hi ha matrimonis entre llatinoamericans i espanyols.
Quan se li ha preguntat per la influència de Vox en la negociació d’un Govern d’Andalusia, i després que tant el PSOE com Podem hagin cridat a generar un dic contra la ultradreta, Maroto ha volgut destacar que l’"eix central" de l’Executiu andalús serà el programa del PP.
En aquest sentit, ha dit que, sota aquest eix del PP, "no s’admet" que algú pugui ser exclòs pel seu color de pell. No obstant, ha assenyalat que sí que "té un problema", sota el prisma de Génova, qui ve a Espanya "només a cobrar ajuts socials o a posar en greu risc la convivència, o no accepta les lleis i la cultura occidental".
Col·lectius integrats en la societat espanyola
Arribat aquest punt, Maroto ha volgut remarcar que davant aquesta problemàtica existeixen col·lectius de migrants que destaquen per la seva integració en la societat espanyola, i ha posat com a exemple la comunitat hispanoamericana.
"Hi ha el col·lectiu d’hispanoamericans, de persones que venen a Espanya amb l’objectiu de fer-ho de forma legal, ordenada i respectant la cultura i les nostres lleis occidentals, l’exemple més evident és que a moltes persones hispanomericanes el millor que els pot passar a la vida a Espanya és que la seva filla es casi amb un espanyol", ha assenyalat.
"Tant de bo digués això tothom que ve al nostre país, ho estem dient, i és una idea que compartirà molta gent", ha explicat, apuntant que no hi ha "res més insolidari" que els abusos dels ajuts socials.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»