ACCIÓ DE PROTESTA
Voluntaris netegen la pintura groga de la casa de Llarena
Arran critica l'acció perquè veu "una falta d'apreciació per l'art combatiu"

sin-ttulo
Un grup de ciutadans anònims van anar aquest dimecres a la nit a netejar la pintura groga que Arran, l’organització juvenil de l’esquerra independentista, va llançar a l’entrada de la vivenda que té el jutge del Tribunal Suprem Pablo Llarena a Sant Cugat del Vallès.
El grup de voluntaris catalans, vestits amb granotes blanques i vermelles i caretes de Salvador Dalí –imitant la disfressa dels personatges de 'La casa de papel'–, van retirar la pintura de la porta del jutge. Segons informa 13TV, volien netejar allò que, segons el seu parer, encara no havia netejat l’administració. "Amb caretes d’un pintor espanyol i català netegem el que l’administració encara no ha fet", van manifestar.
Voiuntarios con caretas de Dalí limpiando las pintadas de @Arran_jovent en casa del juez Llarena. “Con caretas de un pintor español y catalán limpiamos lo que la administración todavía no ha hecho”. pic.twitter.com/6O1vlaVhpd
— Marco Chiazza (@MarcoChiazza) 14 de noviembre de 2018
D’altra banda, Arran, que va publicar a les xarxes socials l’acció, que pretenia "assenyalar el jutge Llarena com a màxim símbol de la repressió a l’independentisme", ha criticat que els voluntaris hagin retirat la pintada perquè és "una falta d’apreciació per l’art combatiu".
Nosaltres només veiem una manca d’apreciacio per l’art combatiu 💁🏻♀️ https://t.co/X3k4DvO3Um
— Arran (@Arran_jovent) 15 de noviembre de 2018
No és la primera vegada
La mateixa organització juvenil també va reivindicar el març passatuna altra pintada contra el jutge Llarena davant de la casa que té al municipi de Das (Cerdanya).
"¡Llarena, feixista! Ni a Das, ni enlloc", "Els Països Catalans seran el vostre infern" i "Llibertat presos polítics" van ser algunes de les frases que van escriure davant de la vivenda.
En aquest cas, Cs va anunciar al setembre a través de les xarxes socials que un grup de voluntaris van esborrar les pintades, ja que segons van explicar era intolerable que encara fossin allà.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Seguretat viària Més de 70.000 catalans estan en llista d'espera per examinar-se de la prova pràctica del carnet de conduir
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: on estacionar sense pagar i sense multes
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Òbit Mor Robert Redford, llegenda de Hollywood, als 89 anys
- ACTUALITAT BLAUGRANA Més futbol gratis des del balcó: el Barça-Getafe, també al Johan Cruyff