POLÈMICA
Jordi Cañas diu "porqueria" a Toni Soler per insinuar que Rivera es droga
L'exdiputat de Ciutadans l'acusa de ser "ric i famós" a costa dels que humilia
combo
L’exdiputat de Ciutadans al Parlament Jordi Cañas ha arremès aquest dimarts durament contra el director i presentador del programa de TV-3 'Està passant', Toni Soler, per haver insinuat que el líder del partit taronja, Albert Rivera, es droga.
Va ser en el programa d’ahir dilluns, quan Soler es va disculpar davant de l’audiència per arribar tard al·legant que li havia tocat passar per un "control sorpresa" a l’aeroport. "No tots tenim la sort d’Albert Rivera", afegia el presentador, en al·lusió al’incident que va protagonitzar el president de Ciutadans al Prat fa 15 dies, quan els seus escortes van rebutjar que se sotmetés a un d’aquests controls aleatoris per detectar tracesd’explosius o drogues.
"¿Però, per què s’hi va negar? Jo, quan vaig a l’aeroport, estic resant perquè em facin un control aleatori només perquè algú em toqui gratis. Ja està bé, mira quines bromes em feu dir per no parlar del tema de les drogues", prosseguia Soler.
Notícies relacionadesAquesta insinuació ha revoltat Cañas, que ha dit "porqueria" a Soler i l’ha acusat de fer-se "ric i famós" a costa d’humiliar terceres persones. "Porqueria. És porqueria. Porqueria. Sí, ets porqueria. Ric i famós a costa dels que humilies, però simplement porqueria", han afirmat en un tuit.
Basura. Es basura. Basura. Si, eres basura. Rico y famoso a costa de los que humillas, pero simplemente basura. https://t.co/hoLleHf6Ca
— Jordi Cañas (@jordi_canyas) 23 de octubre de 2018
L’expresident de Societat Civil Catalana Josep Ramon Bosch també ha desqualificat el comentari de Toni Soler presentant Rivera "com un drogoaddicte" i ha titllat el presentador de "pocavergonya i milionari".
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- COMUNITAT DE RECERCA El grup assenyalat pels abusos de Flecha a la UB anuncia que es dissol
- CRÍTICA David Bisbal, nadales d’etiqueta i èxits ‘turbo’
- Hisenda El Govern recula i els aturats no hauran de presentar declaració de la renda
- Relacions entre socis Junqueras es veurà amb Sánchez per «obligar-lo a complir» els pactes amb ERC
- Estrena de cine ‘Zodiac Killer Project’: el mirall en què el ‘true crime’ s’hauria de mirar
- Segons la consellera de Drets Socials El Govern i les entitats socials han pogut reallotjar 120 de les 180 persones vulnerables que habitaven al B9
- Actor amb problemes Tylor Chase, l’exestrella infantil de Nickelodeon que ara viu al carrer
