UNIVERSITATS
Marhuenda, nou professor de la Universitat Rei Joan Carles
El periodista serà titular d''Història del Dret i de les Institucions'
paco marhuenda
El periodista i director del diari ‘La Razón’, Francisco Marhuenda, ha sigut nomenat nou professor titular de la Universitat Rei Joan Carles de Madrid, segons va publicar el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) el passat 12 d’octubre.
El document estableix que Marhuenda serà “professor titular d’universitat de l’àrea de coneixement d’‘Historia del Dret i de les Institucions’, adscrita al Departament de Ciències de l’Educació, Llenguatge, Cultura i Arts, Ciències Històrica-Jurídiques i Humanístiques i Llengües Modernes”. Fins ara era interí i passarà a ocupar un nou càrrec del qual prendrà possessió en el termini màxim de vint dies a comptar des del dia després de la publicació.
Aquesta universitat s’ha vist embolicada en una turbulenta polèmica després de conèixer-se pràctiques suposadament fraudulentes en els màsters de l’expresidenta de la Comunitat de Madrid, Cristina Cifuentes, l’exministra de Sanitat, Carmen Montón, i el president del PP, Pablo Casado. Aquest últim va ser finalment exonerat.
- Tribunals Una jubilada és obligada a tornar gairebé 23.000 euros per tenir el seu fill empadronat
- Investigació Menjar acompanyat millora l’absorció de nutrients i redueix el risc d’obesitat
- Denúncia contra el cantant Julio Iglesias demanda Yolanda Díaz per assenyalar-lo com a abusador sexual
- Encara és diputat La jutge de la dana de València demana al TSJCV imputar Carlos Mazón
- Els comptes del 2026 El Govern descarta demanar a Sánchez que accepti l’IRPF perquè ERC avali els pressupostos: «Ja tenen la paraula d’Illa»
