En llibertat l'home que va clavar un cop de puny a un manifestant de Jusapol
El jutge s'ha inhibit a favor del jutjat de Barcelona que investiga els incidents
El jutge de guàrdia d’Igualada (Barcelona) ha deixat en llibertat provisional l’home que va ser detingut aquest dilluns per haver donat un cop de puny a un manifestant en la mobilització convocada dissabte 29 de setembre a Barcelona per l’associació de policies nacionals i guàrdies civils Jusapol.
Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC), el jutge ha acordat deixar en llibertat el detingut, veí de Santa Margarida de Montbui (Barcelona), després que s’hagi negat a declarar al jutjat.
El jutge s’ha inhibit a favor del jutjat de Barcelona que investiga els incidents ocorreguts al final de la manifestació de Jusapol, en una causa que està oberta pels delictes d’atemptat a l’autoritat, lesions i desordres públics.
Identificat gràcies als vídeos
L’home va ser detingut ahir pels Mossos d’Esquadra, acusat d’haver clavat un cop de puny a la cara a un manifestant que abandonava la marxa que Jusapol va organitzar dissabte passat a Barcelona, en reconeixement als agents dels cossos i forces de seguretat de l’Estat que van intervenir en Catalunya per impedir el referèndum de l’1-O.
El detingut, que portava símbols independentistes, va ser identificat gràcies a les gravacions de vídeo i fotografies de l’agressió.
L’incident s’emmarca en els disturbis ocorreguts dissabte passat al centre de Barcelona, quan els Mossos d’Esquadra van carregar contra independentistes que pretenien arribar a la manifestació dels policies.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Els Estats Units El fiscal demana la pena de mort per al presumpte assassí de l’ultra Charlie Kirk
- Relacions bilaterals Alemanya rebutja les reparacions de guerra que reclama Polònia
- Pla per a la competitivitat europea Draghi critica la lentitud de la UE per aplicarles reformes
- Els EUA ja han atacat tres embarcacions veneçolanes
- Trobada bilateral El Regne Unit afalaga Trump amb una visita d’Estat marcada per la pompa