PRIMER ANIVERSARI DE L'1-O
El CDR de Girona retira la bandera espanyola de la Delegació del Govern
Al seu lloc hi han posat una estelada, després de diverses topades amb la seguretat de l'edifici
Els Comitès de Defensa de la República (CDR) de Girona han despenjat aquest dilluns al matí la bandera espanyola de la façana de la Delegació del Govern a la capital del Gironès i l’han substituït per una estelada.
► Aniversari de l’1 d’octubre | Últimes notícies de Catalunya en directe
Aniversari de l’1 d’octubre | Últimes notícies de Catalunya
Notícies relacionadesDesprés d’haver-se concentrat prop de les 6 del matí a la plaça de l’1 d’octubre, els manifestants s’han dirigit cap a l’estació de l’AVE, on han aturat el trànsit de trens durant prop de dues hores. Després, i una vegada recuperada la circulació ferroviària, els manifestants s’han dirigit a la Delegació del Govern amb la clara intenció de retirar la bandera espanyola.
Segons ha informat el CDR de Girona en el seu compte de Twitter, han entrat a la delegació i han reclamat que es retirés la bandera sota el lema “República o república”, entre petits enfrontaments amb les forces de seguretat que eren a l’edifici. Llavors, el grup de persones que hi havia als voltants han accedit a les oficines de la zona on hi ha penjades les banderes i ha retirat l’espanyola per penjar al seu lloc una estelada.
- Cita amb els tribunals L’Audiència exonera Pujol del judici al no estar en condicions de defensar-se
- Jordi Pujol Jr. admet que va cobrar per "informació privilegiada"
- Reaccions Illa celebra que la justícia "ha actuat amb seny"
- Editorial Un atemptat amb preguntes
- Gat adoptiu Més Madrid, la ferida de la "traïció"
