ACTE DE PROTESTA
Els CDR col·loquen para-sols grocs a la platja de Blanes
Realitzen una 'perfomance' per reclamar la llibertat dels polítics presos
i-vdeo-de-lacci-dels-cdr-de-la-selva-a-la-platja-de-blanes---avui-amb-cdrlloretdemar-i-la-resta-de-cdr-de-la-selva-hem-anat-a-la-platja-a-reclamar /
Els CDR de la comarca de la Selva han omplert la platja de Blanes de para-sols grocs per reclamar la llibertat dels polítics presos.
En un vídeo difós a través de les xarxes socials, ensenyen la seva col·locació juntament amb alguna estelada i fan una performance amb els artefactes de platja.
Notícies relacionadesDes de l’aire, en una vista facilitada per un dron, es pot llegir: "Freedom" (Llibertat) i "Democràcia".
Alguns independentistes ja van protestar amb la mateixa finalitat amb creus grogues, i sectors constitucionalistes van organitzar marxes fins a la platja amb tovalloles amb la bandera d’Espanya.
📽️ VÍDEO DE L'ACCIÓ DELS CDR DE LA SELVA A LA PLATJA DE BLANES
— CDR Blanes (@CdrBlanes) 19 de agosto de 2018
Avui amb @CDRLloretdeMar i la resta de CDR de La Selva hem anat a la platja a reclamar llibertat i democràcia, aquí podeu veure el vídeo de la jornada. pic.twitter.com/jERnm6CpeB
- Enquesta eleccions generals Espanya: Sumar i Junts perdrien la meitat dels seus escons després de dos anys de suport a Sánchez
- Tens nafres a la boca que no desapareixen? Podrien ser el primer símptoma del càncer oral, que no para d’augmentar
- Una cinquena alumna acusa el professor del Conservatori del Liceu de tocaments
- La nova Via Laietana s’inaugura el dia 29 amb una gran festa popular
- Successos Mor un turista francès durant el seu comiat de solter a Sils
- Comiat a un referent Mor Paco Solé Parellada, propietari del restaurant 7 Portes
- Psicologia ¿Sols acumular roba a la cadira? Això és el que la psicologia diu de tu
- Fitxatges Gonzalo Bernardos carrega contra Joan Garcia després del seu fitxatge pel Barça: "Ens ha ofès que ens hagis enganyat"
- Societat mercantil Renfe autoritzarà la setmana que ve la creació de la nova empresa que gestionarà Rodalies
- Atrapen a Empuriabrava un home acusat d'assassinar una dona a França