RODA DE PREMSA
Casado rebutja dimitir i assegura que ningú li va regalar el màster
El president del PP nega "qualsevol responsabilitat penal" i confia que el Suprem "posi la qüestió en els seus justos termes"
El president del PP, Pablo Casado, ha negat aquest dilluns "qualsevol responsabilitat penal" en el 'cas Màster' després que la jutge d’instrucció de la casua, Carmen Rodríguez-Medel, hagi demanat al Tribunal Suprem que l’investigui al trobar indicis de delicte per prevaricació administrativa i suborn impropi.
Casado, que ha comparegut davant dels mitjans de comunicació, ha reiterat que no ha fet res irregular i ha lamentat que s’hagi posat "massa el focus" en aquest cas, del qual ha assegurat que ja ha donat "excessives" explicacions en aquests quatre mesos. Per tant, ha rebutjat dimitir per aquest assumpte. "En absolut", ha respost a preguntes dels periodistes, mentre ha recordat que el PP té taxat en quin moment s’assumeixen responsabilitats i no es compleixen en aquest cas.
Notícies relacionadesAixí mateix, el dirigent conservador ha assegurat que té l’"absoluta tranquil·litat" d’haver fet per la seva banda "tot correctament", ha recalcat que ningú "li va regalar" el controvertit màster i ha confiat que el Suprem "posi la qüestió en els seus justos termes".
Casado, d’altra banda, ha convidat els mitjans i el poder judicial a "fer una reflexió" perquè considera que el que se li ha fet a ell en aquest casno se li ha fet a ningú mai en aquest país ni en cap altre".
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada
- Educació superior Creix més del 50% el nombre d’universitaris que han de compaginar estudis i treball en només tres anys
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Plataformes digitals La moderadora de continguts de Meta registra un ero històric: 2.062 acomiadaments a la torre Glòries
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés