NOMENAMENT
Wert deixa de ser ambaixador davant d'OCDE
El BOE publica el seu cessament i el nomenament de Manuel Escudero en el càrrec
icoy37668568 wert170314164149 /
José Ignacio Wert ha deixat de ser ambaixador d’Espanya davant de l’Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmics (OCDE). El BOE publica aquest dissabteBOE el seu cessament.
El Consell de Ministres va acordar divendres el relleu de l’exministre d’Educació com a ambaixador d’Espanya davant de l’OCDE, càrrec que assumirà el secretari de Política Econòmica i Ocupació del PSOE, Manuel Escudero.
La substitució de Wert per Escudero és el primer canvi d’ambaixador que acorda el Govern de Pedro Sánchez des de la seva arribada al Palau de la Moncloa fa gairebé un mes.
Notícies relacionades"A proposta del Ministre d’Afers Exteriors, la Unió Europea i Cooperació, i prèvia deliberació del Consell de Ministres en la seva reunió del dia 29 de juny de 2018, Vengo al disposar el cessament del senyor José Ignacio Wert Ortega com a Ambaixador en Cap de la Delegació Permanent d’Espanya davant de l’Organització de Cooperació i Desenvolupament Econòmics (OCDE), agraint-li els serveis prestats", assegura el BOE.
Escudero, que va acompanyar Pedro Sánchez durant el seu periple per les primàries del PSOE, va coordinar els 'pressupostos generals alternatius’ que el PSOE va defensar en la seva oposició que va aprovar Rajoy. Abans de Wert, en el càrrec va estar entre 2008 i 2011 l’avui presidenta del PSOE, Cristina Narbona.
- Cues pel 48 Open House Barcelona
- Problemes de repartiment «Paquet no entregat per no ser a casa»: el volum de feina i les penalitzacions, darrere d’aquest ‘truc’ dels repartidors
- Forta, valenta i decidida
- El bloc progressista del CGPJ acusa la presidenta de trencar el consens
- La dona sense pèls a la llengua
- 17-A FOTOS | Així es roda ‘Cronos’ a la Rambla de Barcelona: la pel·lícula sobre els atemptats del 2017
- Acte a Castella i Lleó Sánchez titlla d’«indecent» que Mazón segueixi al capdavant de la Generalitat: «¿Algú sap on és Feijóo?»
- Investigació en curs Detinguts dos sospitosos pel robatori al Louvre
- Bones notícies per a les famílies: Hisenda exonera amb més de 1.000 euros les famílies amb majors de 65 anys
- Cas obert La família de Pol Cugat, el jove assassinat en una plantació de marihuana, demana una altra vegada a Google que l’ajudi a trobar el seu cos
