NOMENAMENT
Wert deixa de ser ambaixador davant d'OCDE
El BOE publica el seu cessament i el nomenament de Manuel Escudero en el càrrec
icoy37668568 wert170314164149 /
José Ignacio Wert ha deixat de ser ambaixador d’Espanya davant de l’Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmics (OCDE). El BOE publica aquest dissabteBOE el seu cessament.
El Consell de Ministres va acordar divendres el relleu de l’exministre d’Educació com a ambaixador d’Espanya davant de l’OCDE, càrrec que assumirà el secretari de Política Econòmica i Ocupació del PSOE, Manuel Escudero.
La substitució de Wert per Escudero és el primer canvi d’ambaixador que acorda el Govern de Pedro Sánchez des de la seva arribada al Palau de la Moncloa fa gairebé un mes.
Notícies relacionades"A proposta del Ministre d’Afers Exteriors, la Unió Europea i Cooperació, i prèvia deliberació del Consell de Ministres en la seva reunió del dia 29 de juny de 2018, Vengo al disposar el cessament del senyor José Ignacio Wert Ortega com a Ambaixador en Cap de la Delegació Permanent d’Espanya davant de l’Organització de Cooperació i Desenvolupament Econòmics (OCDE), agraint-li els serveis prestats", assegura el BOE.
Escudero, que va acompanyar Pedro Sánchez durant el seu periple per les primàries del PSOE, va coordinar els 'pressupostos generals alternatius’ que el PSOE va defensar en la seva oposició que va aprovar Rajoy. Abans de Wert, en el càrrec va estar entre 2008 i 2011 l’avui presidenta del PSOE, Cristina Narbona.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- Apunt Camí de l’urinari
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- La nova geopolítica Els EUA traslladen als europeus el seu pla per començar a fer negocis amb Putin
- Club Entendre-hi + Animals i plantes Les set plantes de Nadal per decorar casa vostra aquestes festes
- Propostes de plataformes Deu pel·lícules dels anys 80 per a fans de ‘Stranger Things’
- Gestió emocional Les cinc claus per les quals les paraules de Buenafuente sobre la seva salut són un exemple a seguir
- L’evolució del brot El Govern aixecarà dilluns les restriccions en el segon perímetre del focus de pesta porcina africana
- Tribunals La jutge de la dana cita a declarar com a testimoni el líder del PP, Alberto Núñez Feijóo
