exalcalde de Pozuelo i exmarit d'Ana Mato
La compareixença de Jesús Sepúlveda en la comissió del Congrés que investiga el finançament del PP, en directe
Els comissionats faran després un parèntesi de dues setmanes i reprendran la seva activitat el 29 de maig rebent Cospedal
Jesús Sepúlveda, a la sortida de l’Audiència Nacional, el 2009.
La comissió del Congrés que investiga el presumpte finançament il·legal del PP ha citat per a aquest dimarts l’exalcalde de Pozuelo de Alarcón (Madrid) Jesús Sepúlveda, que s’enfronta a una petició de 15 anys de presó per la seva implicació a la trama Gürtel.
Sepúlveda va estar casat amb Ana Mato, que va dimitir com a ministra de sanitat el 2014 quan es va veure esquitxada pel cas, i que havia estat citada pel Congrés per al mateix dia. La també exdirigent popular va avisar fa unes setmanes a la Cambra que no hi podrà acudir perquè la compareixença li coincidia amb una petita intervenció quirúrgica. La comissió ara ha de buscar una nova data per rebre-la.
El web d’EL PERIÓDICO ofereix en directe la compareixença.
- Com queden les prestacions Les pensions pujaran un 2,7% i les mínimes ho faran més d’un 7%
- Els comptes del 2026 Catalunya posa les primeres multes per vulnerar la llei d’habitatge
- L’escut social El Govern suavitza la moratòria contra els desnonaments per salvar les pensions
- Aniversari Òmnium reivindica Muriel Casals 10 anys després de la seva mort
- Setmana decisiva Azcón i Alegría, duel sense suport extern
