CS CONTRA TV-3
Rivera, sobre TV-3: "O la controla el Parlament o la controla el Senat"
Defineix la cadena de televisió com un mecanisme de "propaganda d'un cop d'Estat"
Critica que la televisió pública catalana dediqués tres hores en 'prime time' a l'entrevista a Puigdemont
rivera
El líder de Ciutadans, Albert Rivera, ha criticat aquest dilluns que TV-3 dediqués "tres hores enprime time" a una entrevista a l'expresident de la Generalitat de Catalunya Carles Puigdemont, i ha defensat que si el Parlament no controla aquesta cadena pública, ho faci el Senat a través de l'article 155 de la Constitució.
"No em sembla lògic que un pròfug de la justícia estigui fent entrevistes en una televisió pública de l'Estat. Això és increïble", ha declarat en una entrevista a Tele 5, on ha descrit TV-3 com "el nou NO-DO".
Després d'afirmar que la televisió pública catalana està fent "propaganda d'un cop d'Estat", ha afegit que això és "intolerable" i que no es pot permetre que segueixi fent "el que li doni la gana".
Notícies relacionadesPer aquest motiu, la formació taronja ha demanat al Parlament que s'activi la comissió de control a la Corporació Catalana de Mitjans Audivisuals (CCMA).
Si no es fa, Rivera s'ha mostrat "partidari de replantejar-se a la Cambra alta quin és el control de la televisió pública. El líder del partit ha conclòs dient que a la cadena catalana "o la controla el Parlament, o la controla el Senat".
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
- Envelliment i salut mental: acceptar-se, empoderar-se, créixer
- Tecnologia i psicologia Un de cada vuit adolescents recorre a la IA en moments de malestar emocional
- El Barça fregeix l’Olympiacos amb defensa i 13 triples
