era la segona del centre dirigit per Enrique Álvarez Conde
Primera dimissió acadèmica pel 'cas Cifuentes': Laura Nuño abandona l'institut responsable del màster
La URJC va convalidar tres assignatures amb actes en què cinc de les sis firmes eren falses
L'escàndol del màster de Cristina Cifuentes a la Universitat Rei Joan Carles ha causat la primera dimissió en l'àmbit acadèmic. Les presumptes irregularitats en la formació de la presidenta de la Comunitat de Madrid han provocat que Laura Nuño -professora i subdirectora de l'Institut de Dret Públic- deixi el seu càrrec directiu en aquest centre dirigit per Enrique Álvarez Conde, el responsable del màster.
La docent esgrimeix per a la seva renúncia, avançada per la Cadena SER, una "crisi de confiança" davant "les últimes informacions publicades", i subratlla que va assumir el càrrec de manera "no estatutària" amb la idea d'aportar "perspectiva de gènere" al lloc de treball.
Notícies relacionadesLa firma de Nuño era una de les que apareixia en una acta de convalidació de tres assignatures de Cifuentes, però ella no reconeixia la seva firma com a seva. Precisament, Eldiario.es publicaEldiario.es aquest dimarts que Cifuentes va aprovar tres assignatures amb cinc de sis firmes de professors falsificades: Cecilia Rosado (només aquesta seria autèntica), Clara Souto, Enrique Álvarez Conde, Laura Nuño Gómez, Alfredo Allué i Ángela Figueruelo.
Les tres assignatures que suposadament la URJC va falsificar amb aquestes convalidacions irregulars per a la presidenta madrilenya són: Finançament de les comunitats autònomes i de les entitats locals; Les polítiques públiques autonòmiques i locals en ordenació urbanística i medi ambient, i Estructura institucional de les comunitats autònomes i els ens locals.
Comunitat de Madrid Cristina Cifuentes Universitat PP - Partit Popular Cas Cifuentes URJC Falsificacions
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Barcelonejant La nit que Basté va robar una corbata
- Com evitar les trucades ‘spam’ Ni respondre ni bloquejar el número: això és el que has de fer per acabar amb les trucades ‘spam’ per sempre
- Pogacar triomfa en el Dauphiné davant Vingegaard
- Russell s’imposa en el caos de McLaren al Canadà
- La lliçó del compromès Leo Messi
- Un PSG insaciable esclafa l’Atlètic