Ciutadans i el PPC fracassen en la petició de dimissió de Torrent
Arrimadas critica que Torrent avivi la "divisió social"

zentauroepp42698120 torrent bertran180328123300 /
Ciutadans i el PPC s'han quedat a escons llum en la seva petició de dimissió de Roger Torrent. El grup que lidera Inés Arrimadas havia presentat una proposta de resolució en què denunciava que el president del Parlament "sistemàticament exerceix les seves funcions de manera arbitrària i tendenciosa a favor dels partits independentistes i faltant a la neutralitat", i per tant reclamava el cessament del dirigent d'ERC. La seva iniciativa, però, només ha obtingut 39 vots favorables, per 92 de negatius.
En la seva intervenció, Arrimadas ha acusat Torrent d'"avivar la divisió social" amb els seus missatges i les seves intervencions, una sentència que els dirigents d'altres partits li han atribuït precisament a la mateixa Arrimadas. Enmig de l'intercanvi de pulles, la socialista Eva Granados ha coincidit amb la líder de Cs al criticar la "falta de neutralitat" del president del Parlament, però li ha recriminat que presentés aquesta iniciativa només per actuar de cara a la galeria perquè sabia que no prosperaria. "Podem criticar algunes actuacions del president del Parlament, però no demanem la seva dimissió", ha prosseguit Miquel Iceta, i ha al·legat que Torrent no actua de manera partidista "sistemàticament", com denunciava el text de Ciutadans.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- La reaparició Bernal comença un altre viatge després de la lesió