FOTOGRAFIA A INSTAGRAM
Lluís Puig: "De Bèlgica a Holanda ningú et revisa el maleter"
L'exconseller comparteix una imatge a Instagram en què parla de "sensacions de llibertat"

dcaminal39266347 lluis puig con puigdemont en el parlament foto ferran sendr170712101928 /
L'exconseller de Cultura, Lluís Puig, ha compartit en el seu perfil d'Instagram una fotografia en què apareix davant d'un típic molí de vent holandès amb un escrit en què assegura que "de Bèlgica a Holanda ningú et revisa el maleter del cotxe". A la imatge, que va ser publicada diumenge a la nit, Puig parla de "sensacions de llibertat".
L'expresident Carles Puigdemont i els exconsellers Puig, Toni Comín, Meritxell Serret i Clara Ponsatí tenen llibertat de moviments per la Unió Europea, ja que el Tribunal Suprem va retirar l'euroordre de detenció contra ells, però serien arrestats immediatament si entren a Espanya.
Notícies relacionadesEl 22 de gener, Puigdemont ja va viatjar a Dinamarca. En aquella ocasió, la fiscalia va requerir una nova euroordre, però el Suprem la va denegar.
Puig va renunciar a la seva acta de diputat de Junts per Catalunya fa una setmana, coincidint amb el debat d'investidura de Puigdemont que es va acabar ajornant. El comunicat el va realitzar per un missatge a Twitter on afirmava que es tractava d'un "acte de dignitat pel país".
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»