POLÈMICA A TWITTER
Toni Albà demana disculpes per dir "mala puta" a Inés però insisteix que no insultava Arrimadas
"La INES a què jo em referia era la Invenció Natural Escrupolosa Solitària", diu l'actor

ba7g9527 /
Toni Albà ha demanat "disculpes a totes les persones (femenines i masculines o d'altres opcions) que s'hagin sentit ofeses" però ha tornat a insistir que quan va dir "mala puta" a "Inés" no es referia a Arrimadas, la candidata de Ciutadans per al 21-D.
"Sembla que un twit meu està fent sortir butllofes. Demano disculpes a totes les persones (femenines i masculines o d'altres opcions) que s'hagin sentit ofeses i especialment a les que es diguin Inés. La INES a què jo em referia era la Invenció Natural Escrupolosa Solitària", ha explicat a Twitter.
Sembla que un twit meu està fent sortir butllofes.
— TONI ALBÀ ||*||🎗 (@tonialba) 13 de diciembre de 2017
Demano disculpes a totes les persones (femenines i masculines o d’altres opcions) que s’hagin sentit ofeses i especialment a les que es diguin Inés. La INES a la que jo em referia era la Invenció Natural Escrupulosa Solitaria.
Ja aquest dimarts a la nit, Arrimadas va lamentar aquestes paraules sense al·ludir explícitament al tuit: "És la representació viva del procés, que assenyala els que no pensen com ell", va criticar a Sabadell. Després d'aquestes paraules Albà va negar que hagués insultat la política.
Les paraules en qüestió eren aquestes: "Es disfressa dins de la gruta, en demòcrata transmuta, somia que vots escruta, i crida 'meus', la mala puta".
Crítiques de Rivera
Aquest dimecres, el president de Ciutadans, Albert Rivera, ha condemnat "qualsevol atac" que es produeixi per motius polítics i ha dit que li agradaria que altres fessin el mateix quan l'objectiu dels atacs és la formació taronja.
Notícies relacionadesDesprés de criticar també que un home dalt d'un tanc amenacés Carles Puigdemont i Pablo Iglesias, Rivera ha dit que "és intolerable que en plena campanya electoral algunes persones es dediquin a difamar candidats democràtics que simplement volen millorar la vida dels ciutadans".
Segons ha indicat, Ciutadans està patint "atacs" en aquest període electoral i per alguns s'han interposat denúncies. "Ens estan insultant, estan jugant brut, intentant embrutar i fins i tot difamar, en aquest cas, la nostra candidata. També ho han fet amb mi i els meus familiars i amb altres companys", ha lamentat.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032