CAMÍ DE LES URNES
Últimes notícies sobre Catalunya i les eleccions del 21 de desembre | Directe
Última hora sobre la situació política després de l'empresonament del Govern destituït i la petició d'extradició de l'expresident de la Generalitat
Nova setmana de convulsió política marcada per la carrera per tancar les candidatures del 21-D. El president de la Generalitat cessat, Carles Puigdemont, ha reculat i ha apostat per liderar una llista sota les sigles del seu partit i desestimar la llista unitària. La CUP, igual que ERC, ha decidit concórrer en solitari a les eleccions per liderar una candidatura "rupturista, independentista i d'esquerres" i ha donat un cop de porta definitiu als plans inicials del PDECat.
Per una altra part, les bases de Barcelona en Comú han decidit trencar el pacte municipal amb el PSC pel suport del PSOE a l'aplicació de l'article 155 de la Constitució i a partir d'ara Ada Colau governarà en minoria.
Mantenim obert aquest fil per relatar les últimes notícies sobre Catalunya.
Carles Puigdemont Eleccions Catalunya ERC - Esquerra Republicana de Catalunya Independència de Catalunya Article 155 de la Constitució Declaració unilateral d'independència (DUI)
- Per reparar el terreny L’AP-7 torna a tancar al trànsit en sentit sud al tram de Gelida
- Negociació en marxa El Parlament aprova la pròrroga dels Pressupostos a l’espera que el Govern negociï amb ERC i els Comuns els del 2026
- Tribunals Laporta nega la seva vinculació amb la societat a la que Albert Ramos reclama 100.000 dòlars
- Un 14% més que el 2022 Més de 16.100 adolescents catalans van obtenir el títol de l’ESO amb assignatures suspeses
- Arquitectura Una exposició immersiva permetrà al públic «habitar» projectes inèdits de Gaudí
