CAMÍ DE LES URNES
Últimes notícies sobre Catalunya i les eleccions del 21 de desembre | Directe
Última hora sobre la situació política després de l'empresonament del Govern destituït i la petició d'extradició de l'expresident de la Generalitat
Nova setmana de convulsió política marcada per la carrera per tancar les candidatures del 21-D. El president de la Generalitat cessat, Carles Puigdemont, ha reculat i ha apostat per liderar una llista sota les sigles del seu partit i desestimar la llista unitària. La CUP, igual que ERC, ha decidit concórrer en solitari a les eleccions per liderar una candidatura "rupturista, independentista i d'esquerres" i ha donat un cop de porta definitiu als plans inicials del PDECat.
Per una altra part, les bases de Barcelona en Comú han decidit trencar el pacte municipal amb el PSC pel suport del PSOE a l'aplicació de l'article 155 de la Constitució i a partir d'ara Ada Colau governarà en minoria.
Mantenim obert aquest fil per relatar les últimes notícies sobre Catalunya.
Carles Puigdemont Eleccions Catalunya ERC - Esquerra Republicana de Catalunya Independència de Catalunya Article 155 de la Constitució Declaració unilateral d'independència (DUI)
- Ensenyament A 4t d’ESO triaran entre matemàtiques acadèmiques o pràctiques
- Londres 1960 L’única vegada que Espanya tampoc va participar a Eurovisió: aquest va ser el motiu
- Excursió familiar Les activitats medievals envaeixen la capital d’Osona
- Copa del Rei Un Espanyol nul s’estavella i el Sant Andreu frega la gesta
- El Barça posa avui a la venda el peluix de la seva mascota CAT
- L’arquitectura, escultura descomposta
- La IA revoluciona la prevenció d’incendis i l’anàlisi dels boscos
- Vacunar-se contra l’herpes podria ajudar a reduir el risc de demència
- Per primer cop es construeixen més pisos oficials de lloguer que de venda
- El cap de gabinet de Mazón va intervenir en l’ES-Alert: "Salo, de confinar res, sisplau"
