desembarcament còmic
Twitter se'n riu del vaixell de Piolín que Interior ha enviat a Catalunya
Els missatges més enginyosos dels tuiters sobre l'embarcació en què s'allotgen agents de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional

piol
Twitter s'ha pres de broma el vaixell de Piolín que el Ministeri de l'Interior ha enviat a Catalunya. Molts han ironitzat sobre una de les embarcacions que el Govern espanyol ha contractat perquè serveixin de residència temporal als reforços de la Guàrdia Civil i de la Policia Nacional desplaçats per intentar impedir el referèndum.
De fet, a Twitter ja s'acumulen més de 30.000 tuits que inclouen la paraula 'Piolín'. Alguns polítics, com el diputat d'ERC al Congrés Gabriel Rufián ("Eso es to, eso es to, eso es todo España"), o l'ara portaveu de Súmate, Antonio Baños, s'han sumat al corrent humorístic que ha generat el vaixell caracteritzat amb els personatges de 'Looney Tunes'.
A continuació, alguns dels comentaris:
Referèndum a Catalunya Guàrdia Civil Mems Twitter Independència de Catalunya Ministeri d'Interior
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies
- La reaparició Bernal comença un altre viatge després de la lesió