La CUP demana a Baiget que "s'aparti" si tem pel seu patrimoni per l'1-O
La diputada Mireia Boya es pregunta si la Generalitat pot actuar "sense fissures, sense estratègies alternatives i col·legiadament"

jregue38884129 barcelona 14 6 2017 sesion de preguntas al govern en el par170703111328 /
Benet Salellas i Mireia Boya, diputats de la CUP al Parlament, han demanat aquest dilluns al conseller d'Empresa, Jordi Baiget, que "s'aparti" del Govern si tem pel seu patrimoni davant possibles accions judicials pel referèndum previst per a l'1 d'octubre.
Boya ha reaccionat a Twitter a les declaracions del diputat del PDECat a 'El Punt Avui' en què alerta que "l'Estat té tanta força que probablement" no podran fer el referèndum, sinó "alguna cosa diferent que es pot assemblar al 9-N", i ha admès que tem pel seu patrimoni familiar davant possibles accions judicials.
Notícies relacionades"Aquell conseller que pensi que l'1 d'octubre serà un 9-N i tingui pors patrimonials s'hauria d'apartar. Sense més excuses ni dilacions. Responsablement", ha considerat la cupaire.
Aquell conseller q pensi q l'1Oct serà un 9N i tingui pors patrimonials hauria d'apartar-se. Sense més excuses ni dilacions. Responsablement
— Mireia Boya Busquet (@yeyaboya) 3 de julio de 2017
La diputada també s'ha preguntat si el Govern pot actuar "sense fissures, sense estratègies alternatives i col·legiadament", o si en canvi hauran "d'aguantar el dubte desmobilitzador".
Sense fisures, sense estratègies alternatives, col.legiadament. El @govern pot fer-ho o hem d'aguantar el dubte desmobilitzador?
— Mireia Boya Busquet (@yeyaboya) 3 de julio de 2017
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»