Un excàrrec d'Aguirre investigat pel 'cas Púnica' va amagar 146 lingots d'or a Suïssa
Els investigadors sospiten que Eduardo Larraz va cobrar comissions il·legals quan va estar al capdavant d'una empresa pública de la Comunitat de Madrid
Un ex alt càrrec dAguirre i exdirector del gabinet de Villalobos, amagava 146 lingots dor a Suïssa /
Una altra granota d'Esperanza Aguirre ha sortit a la llum. Segons ha publicat aquest dijous 'El Mundo', Eduardo Larraz, ex alt càrrec de la 'lideressa' quan va estar al capdavant de la Comunitat de Madrid i investigat pel 'cas Púnica', va amagar 146 lingots d'or en un banc suís.
Larraz, que també va ser cap de gabinet de Celia Villalobos quan va estar al capdavant del Ministeri de Sanitat, va declarar el 2013 a Hisenda que tenia un compte a Suïssa amb un milió d'euros i els lingots, valorats en gairebé dos milions.
Notícies relacionadesTant el jutge Eloy Velasco, instructor fins a la setmana passada del 'cas Púnica', com la Fiscalia Anticorrupció consideren que l'excàrrec d'Aguirre es va enriquir il·lícitament durant la seva etapa com a conseller delegat d'Arpegio (empresa pública de gestió del sòl de la Comunitat de Madrid), ja que sospiten que els diners poden procedir de comissions il·legals per les activitats que suposadament dirigia el considerat cap de la trama, Francisco Granados.
El ministeri públic creu que els lingots, dels quals Larranz no ha justificat l'origen, poden seguir amagats a l'estranger, encara que no descarta que puguin estar amagats a Espanya.
Comunitat de Madrid Celia Villalobos Empreses Operació Púnica Esperanza Aguirre Corrupció al PP
- Tribunals Una veïna de Sant Adrià s’enfronta a 25 anys de presó per matar la seva parella amb «118 ganivetades» simulant «un joc sexual»
- Carme Forcadell: "Sabíem que pagaríem un preu, però no que seria tan car"
- El futur Liceu Mar farà guanyar a BCN un nou passeig marítim
- Canvis al litoral de la ciutat El Reial Club Marítim es traslladarà amb el World Trade Center el 2028
- L’entrada d’una massa d’aire fred posa en alerta Catalunya
- Societat Tarragona instal·larà sensors per quantificar el flux de turistes i detectar possibles inundacions
- Festa Major La traductora i actriu Viviana de Salvador serà la pregonera de les Festes de Santa Tecla 2025 de Tarragona
- Batalla política entre les flames La directora de Protecció Civil es regira contra el PP per dir-li «piròmana»: «Aquells que no aporten que s’apartin»
- Espanya, en flames Els incendis baixen a 18, però vuit continuen amb flames molt virulentes
- Pagesia Els pagesos del Camp de Tarragona arrenquen els avellaners morts per la sequera i busquen conreus alternatius més resistents