PUGNA EN EL PARTIT SOCIALISTA
Sánchez canvia el seu lema: "Sí és sí", a un PSOE d'esquerres
L'exsecretari general rebenta l'aforament del Palau de Congressos de Cadis
El candidat mostra durant l'acte un vídeo de suport de l'alcaldessa de París, la gaditana Anne Hidalgo
/
Amb prou feines una hora després que l'entorn de Susana Díaz hagi confirmat la seva candidatura a les primàries del PSOE, el seu principal rival, Pedro Sánchez, ha omplert a vessar el Palau de Congressos de Cadis, on unes 500 persones s'han hagut de quedar fora per falta d'espai.
Els que han pogut entrar s'han trobat amb una sorpresa. El nou lema de la campanya, que capgira el “No és no”. Ara serà “Sí és sí”. “El no a Rajoy és un si al PSOE. Sí és sí”, ha emfatitzat el candidat, abans que el públic coregés l'eslògan. "Si al canvi, a la participació, a la coherència, a l'esquerra...", ha acabat un Sánchez aclamat durant gairebé un minut.
Notícies relacionadesL'alcaldessa socialista de París, Anne Hidalgo, ha donat el seu suport a la candidatura de Sánchez a través d'un missatge de vídeo emès durant el míting. "Pedro, et necessitem, el que estàs fent és molt difícil i requereix molt suport", ha dit la dirigent francesa d'origen espanyol, nascuda a la localitat gaditana de San Fernando. Els seus pares i la seva germana han assistit al míting però ella no ha pogut perquè tenia un viatge previst a Nova York.
Sánchez no ha fet cap referència a la seva rival andalusa. "No ha canviat res en aquests mesos des que el PSOE es va abstenir. "Rajoy segueix a La Moncloa, i Bárcenas, al carrer", ha criticat.
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- Ensenyament públic El Govern ha de crear 169 aules per abaixar les ràtios de 1r d’ESO
- FUTBOL Jordi Alba: «Em motiva més l’Hospi que continuar jugant. Tant de bo arribar a Primera»
- Estrena de cine Jean-Pierre i Luc Dardenne: «La classe treballadora pateix la síndrome d’Estocolm»
- Informes mèdics Jordi Pujol demana a l’Audiència Nacional que valori el seu estat de salut i decideixi si s’ha de sotmetre a judici
- Sortejos La Grossa de la Castanyada 2025: dia i premis del sorteig de Loteries de Catalunya
- Ministeri de Cultura El Govern demanarà al jutge la suspensió cautelar de la fundació Franco
- Denúncia sobre salut mental infanto-juvenil El nostre sistema de salut ens abandona
