Un investigat en el 'cas 3%' tenia bitllets de 500 euros embolicats en paper de diari
La Guàrdia Civil va trobar els feixos i rellotges d'alta gamma en caixes fortes de Josep Antoni Rosell, exdirectiu d'Infraestructures.cat

icoy37621683 fajo billetes 500 euros170310200314
La Guàrdia Civil va trobar dos feixos de bitllets de 500 euros a l'interior d'una caixa forta confiscada a un dels investigats en el 'cas 3%'. Es tracta de Josep Antoni Rosell, exdirector de l'organisme de la Generalitat Infraestructures.cat. Els diners estaven embolicats en paper de diari i, a la vegada, en paper d'alumini. Els feixos estaven dividits la majoria en grups de 10 bitllets de 500 euros cada un.
L'obertura de la caixa forta de Rosell es va portar a terme l'octubre del 2015 al jutjat d'instrucció del Vendrell. Al seu interior, a part dels feixos de bitllets embolicats en paper de diari, els investigadors van trobar un mitjó de color gris de la marca Nike i a l'interior hi havia amagat un rellotge de la marca Rolex. També van trobar un altre rellotge de la marca Orient amb el nom i cognoms de l'investigat gravat al dors i diversos CD-ROM, així com el disc 'The Rising' del cantant nord-americà Bruce Springteen.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032