Colau, sobre Millet: "La impunitat és el pitjor que hi pot haver en democràcia"
L'alcaldessa de Barcelona considera "tràgic" que s'hagi trigat vuit anys a jutjar l'expresident del Palau de la Música i que estigui "lliure tot i ser confés"

jregue37421645 barcelona 24 02 2017 pleno extraordinario del ajuntament so170302110738 /
L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha assegurat aquest dijous que la tardança a portar a terme judicis com el del 'cas Palau' i que "enormes delinqüents fins i tot confessos estiguin lliures" genera una sensació d'"impunitat, que és el pitjor que hi pot haver en democràcia". Colau ha considerat "tràgic" que s'hagi trigat vuit anys a fer seure al banc dels acusats Fèlix Millet i que estigui "lliure tot i ser confés".
En declaracions a TVE, l'alcaldessa s'ha mostrat convençuda que "hi ha indicis molt forts d'aquest finançament il·legal de CiU", de manera que "no serien només pomes podrides", sinó "una cosa estructural i sistemàtica". Així, ha defensat que "això ha d'arribar fins al final "perquè no pot ser que tothom estigui convençut i tingui prou indicis d'aquest finançament il·legal i no hi hagi conseqüències", ha afegit.
Notícies relacionadesColau també s'ha referit a la sentència pel 'cas Nóos' per argumentar que hi ha una "desigualtat judicial", ja que es va absoldre la infanta Cristina i "Urdangarin no ha entrat a la presó sense ni tan sols fiança".
Segons la seva opinió, "que hi hagi algun cas de corrupció és inevitable per la naturalesa humana, però hi ha d'haver un sistema democràtic i judicial que funcioni i que efectivament castigui especialment aquells que més poder han tingut i que més abusos de poder han comès".
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Aquesta és la flor groga silvestre que no deixes de veure pels carrers de Barcelona
- Crisi interna Santos Cerdán entrega l’acta quatre dies després de l’informe de la UCO i deixarà de ser aforat