Bonet: "La secessió de Catalunya no es produirà"
El president de Freixenet destaca la necessitat d'un "acostament fraternal" al poble català
jregue37418113 gra028 santander 24 02 2017 el presidente de las c maras170224130850 /
El president del grup Freixenet i de la Cambra de Comerç d'Espanya, José Luis Bonet, s'ha mostrat convençut aquest divendres que la secessió de Catalunya "no es produirà" i ha destacat la necessitat de "parlar" i que hi hagi un "acostament fraternal" al poble català.
"La majoria dels catalans ens sentim espanyols i europeus", ha subratllat a Santander durant la seva intervenció en el fòrum d''El Diario Montañés'. A més, ha assenyalat que el "risc gros" que suposa el "desafiament secessionista" és atribuïble als governants catalans, però no a la societat catalana.
El secessionisme, segons ell, és un "moviment dirigit pels governants", que, a més de "no ser compartit per la majoria dels catalans", comença a perdre força perquè "molts es van distanciant" d'aquesta idea al no veure-la "possible".
Notícies relacionadesBonet ha assegurat que "la unió fa la força", per això cada vegada és més necessari "anar més junts i estrenyer llaços". En aquest sentit, ha insistit que els catalans necessiten un "acostament fraternal", encara que comprèn que amb l'actual clima de tensió "és difícil perquè es pot pensar: aquests, ¿de què van?".
ELS JOVES INDEPENDENTISTES
Pel que fa a l'acostament de la joventut catalana als plantejaments sobiranistes, el president de Freixenet ha reconegut que pot ser a causa d'un "problema d'educació i de coneixement". Segons la seva opinió, els joves haurien de "passejar per tot Espanya", cosa que ja no es produeix en la mateixa mesura que fa uns anys perquè amb la "desaparició" del servei militar, també ha desaparegut la "mobilitat".
- «El nombre de parlants del català creix, però no tant com la població»
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio La màgia de Trump: moure la mà esquerra per evidenciar que està fracassant
- Transport ferroviari Així està la situació de les línies de Rodalies Renfe a Catalunya: l’R3 reobre dies abans de les obres als túnels del Garraf
- Ràpida i precisa Traducció al català en temps real amb auriculars: així funciona la nova eina de Google
- ‘Cozy crime’ Iñaki Mur, de ‘Merlí’ a Dalí: «Després de la sèrie vaig estar un any i mig sense treballar»
