L'extresorer de CDC Andreu Viloca es nega a declarar davant el jutge del 'cas 3%'
S'acull a aquest dret perquè la documentació confiscada per la Guàrdia Civil està sota secret de sumari

/
L'extresorer de Convergència Democràtica de Catalunya Andreu Viloca s'ha acollit aquest dimecres al seu dret a no declarar davant el jutge d'instrucció del Vendrell que investiga el 'cas 3%', que l'havia citat arran de les detencions i registres del dia 2 de febrer.
Viloca ha arribat als jutjats del Vendrell acompanyat de la seva advocada, Judith Gené, i s'ha negat a respondre a les preguntes perquè els documents que va intervenir la Guàrdia Civil a principis de mes en els seus registres encara es troben sota secret de sumari, per la qual cosa desconeix el seu contingut.
Entre aquesta documentació, que està sent revisada per la Guàrdia Civil, hi ha bastants expedients administratius d'obres públiques de Barcelona i altres localitats.
Notícies relacionadesEls fiscals Fernando Bermejo i José Grinda no han reclamat presó per a Viloca.
Aquest dimecres també estaven citats els empresaris Sergio Lerma i Josep Maria Bassols, però ha sigut suspesa la seva declaració. Demà, dijous, han de comparèixer Josep Antoni Rosell, Xavier Tauler, José Luis Romero i Félix Pasquina.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?