EXMINISTRE DEL PP
Trillo s'incorporarà "amb caràcter immediat" al Consell d'Estat
L'exambaixador a Londres, que va renunciar arran del 'cas Iak-42', serà lletrat major en la secció sobre Agricultura, Pesca i Medi Ambient
Sense embuts 8 Trillo, en el congrés del PP a Màlaga, a l’octubre. /
L'exministre de Defensa i exambaixador a Londres Federico Trillo s'incorporarà "amb caràcter immediat" al Consell d'Estat, on serà lletrat major de la secció vuitena, que tracta els assumptes d'Agricultura, Pesca i Medi Ambient. Fonts de la institució han confirmat a Efe que la Comissió Permanent del Consell d'Estat ha assignat a Trillo la secció que presideix Enrique Álvarez.
Ambaixador d'Espanya a Londres des del 2012, Trillo va presentar l'11 de gener la seva renúncia al càrrec i va ser rellevat a cap de dos dies pel Consell de Ministres, després que el Ministeri de Defensa assumís l'informe del Consell d'Estat sobre les seves responsabilitats en l'accident del Iak-42 quan ocupava aquesta cartera.
Dies després va remetre un escrit a la Secretaria General del Consell d'Estat demanant la seva reincorporació al servei actiu que, una vegada formalitzada, ha sigut firmada pel president de la institució, José Manuel Romay Beccaría.
Trillo és llicenciat en Dret per la Universitat de Salamanca i doctor en Dret per la Universitat Complutense de Madrid.
El novembre del 1974 va ingressar per oposició, amb el número u de la seva promoció, al Cos Jurídic de l'Armada. Cinc anys després, ingressava per oposició, també amb el número u, al Cos de Lletrats del Consell d'Estat.
En els anys en què va exercir de lletrat del màxim òrgan consultiu del Govern, Trillo va estar adscrit a les seccions d'Economia i Hisenda, Administració Territorial i Interior, i Afers Estrangers, on va participar en l'elaboració del dictamen sobre l'ingrés d'Espanya a l'OTAN com a redactor i ponent.
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Manuel García-Castellón: "El cas Leire no em sorprèn. Les clavegueres sempre hi són"
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- A partir de dilluns La CCMA rectifica i recupera les marques històriques de TV3 i Catalunya Ràdio
- Actuació policial Els Mossos salven a Barcelona una dona que es volia suïcidar i que va quedar penjada de la façana
- Política Tarragona s'adhereix al Pacte Nacional per la Llengua: "El català ha de continuar sent útil, plural i present al carrer"
- FUTBOL Jordi Alba: «Em motiva més l’Hospi que continuar jugant. Tant de bo arribar a Primera»
- Famosos La nova casa de Lamine Yamal, antiga llar de Piqué i Shakira, va baixar 3 milions de preu: aquest és el motiu
- 'El segon cafè de La2Cat' L’Editorial de Cristina Villanueva: La Llei ELA, un any aprovada en va
- Comunicació Investigats nou directius de TV3 i Catalunya Ràdio per presumptes sobresous
