Suspès un compte de Twitter per amenaçar de mort Puigdemont
"Lamento informar-lo que aquest 2017 la seva mort està declarada", va afirmar un usuari exhibint també una arma

twitter-puigdemont
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha rebut una nova amenaça de mort a través de Twitter després de felicitar el Cap d'Any, quan agraïa la feina dels servidors públics.
Us desitjo bon any a tothom. Agraeixo als servidors públics la feina de tot l'any, i la que faran aquesta nit tan especial vetllant per tots
— Carles Puigdemont (@KRLS) 31 de diciembre de 2016
En resposta a aquest tuit, l'usuari @LittleMachix va escriure el següent: "Lamento informar-le que aquest 2017 la seva mort està declarada". I va acompanyar aquesta amenaça amb una fotografia en què es pot veure un home apuntant amb un fusell de grans dimensions.

Diversos tuiters li han recriminat la seva actitud i @LittleMachix ha respost a un d'ells amb una nova amenaça: "Mira què t'espera, fill de puta, si segueixes parlant... No trigo a localitzar-te". I novament va adjuntar una fotografia en què es veia un revòlver i el gest de la 'peineta'.
Ja veu president @KRLS, un surt en defensa de la democràcia i reb amenaces de mort... Fem ja el referèndum i marxem! pic.twitter.com/iwGSXadvOh
— Pere Pastor (@Pere_pastor) 1 de enero de 2017
Hores després, la xarxa social ha suspès aquest compte, que ja no es pot consultar, i els tuits amenaçants han sigut eliminats. Aquesta és almenys la tercera vegada que Puigdemont rep una amenaça de mort a través de Twitter, i la segona en què aquesta xarxa social anul·la un compte per aquest motiu. En la primera ocasió, el president va denunciar els fets davant els Mossos d'Esquadra i l'autor de les amenaces va acabar disculpant-se.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Al tancament del mercat La CNMC es disposa a aprovar l'opa sobre el Sabadell amb compromisos assumibles per al BBVA
- OBRES A L'ESTADI La gespa del nou Camp Nou, a punt
- Comissió d'investigació El Govern central enviarà el CNI a les elèctriques a partir d'aquesta nit per recaptar dades per l'apagada
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels