Borrell defensa la seva gestió a Abengoa
"Estic absolutament tranquil i disposat a col·laborar amb la justícia", afirma
jrico34406094 madrid 22 06 2016 pol tica declaraciones en el caso abeng161116122910 /
L’exministre Josep Borrell va defensar ahir els comptes i el treball realitzat com a conseller a Abengoa per evitar la fallida de la companyia i es va mostrar tranquil davant la decisió de l’Audiència Nacional de demanar la seva declaració com a imputat. «Estic absolutament tranquil i disposat a col·laborar amb la justícia per aclarir qualsevol mena de problema», va afirmar en una entrevista a Onda Cero.
Per a l’exministre socialista, aquesta declaració pot ser «l’ocasió d’acabar d’una vegada amb el soroll, les intoxicacions interessades i les falsedats que circulen sobre els comptes d’Abengoa». L’Audiència Nacional va ordenar dimarts al jutge que admeti la querella presentada contra l’empresa energètica per la presumpta alteració dels seus comptes.
Borrell va recordar que aquesta demanda es va desestimar inicialment per falta d’elements que l’avalessin, però que anirà a declarar «amb la millor intenció de col·laborar» amb la justícia.
- Donació familiar La notària alacantina María Cristina Clemente desmunta el "truc" per evitar l’impost de successions: "No menjar per haver menjat"
- Aquest dimarts ‘La fugida, veritats ocultes’, la docusèrie sobre pederàstia i encobriment en escoles religioses catalanes
- Conflicte a l’escola catalana Després de la vaga educativa els sindicats retreuen al Govern que es «limiti al silenci» i insisteixen a reunir-se dimarts a la UB
- Orient Mitjà Les centrals elèctriques de l’Iran, en el punt de mira dels EUA: quantes n’hi ha i quines són
- Successos Cau una banda de menors que van robar 22 motos en localitats de la Costa Daurada
