¿Ha mentit Rajoy quan ha negat haver parlat "mai" d'estudiar les condicions de Ciutadans?
Vídeos de la compareixença de premsa i un tuit publicat en el seu propi perfil contradiuen el president en funcions

icoy35175591 rajoy twitter160817183354
"¿Qui ha dit això? Jo mai ho he dit". Així ha negat Mariano Rajoy aquest dimecres que la setmana passada afirmés que convocava l'executiu del PP per analitzar les sis condicions plantejades per Ciutadans per acceptar canviar de l'abstenció al 'sí' en la investidura.
Aquesta afirmació tan rotunda ha causat la perplexitat dels periodistes presents a la roda de premsa, ja que el mateix Rajoy, després de la seva reunió de la setmana passada amb Albert Rivera, va publicar un tuit en què afirmava el següent: "Una vegada conegudes les condicions de C's per negociar, les sometré a debat i aprovació pel comitè executiu nacional".
Una vez conocidas las condiciones de Cs para negociar, las someteré a debate y aprobación por el Comité Ejecutivo Nacional del @PPopular
— Mariano Rajoy Brey (@marianorajoy) 10 de agosto de 2016
Maldita Hemeroteca ha reaccionat immediatament i ha penjat a les xarxes socials la compareixença del popular la setmana passada en què també parlava de sotmetre el document de C's a l'aprovació de l'executiva.
Hola @marianorajoy
— MALDITA HEMEROTECA (@Mhemeroteca) 17 de agosto de 2016
Sí dijiste que someterías el documento de las condiciones de Cs a votación en el Comité. pic.twitter.com/w63gvihDw2
Rajoy hoy: Nunca he dicho q fuera a someter al PP las condiciones de Ciudadanos.
— MALDITA HEMEROTECA (@Mhemeroteca) 17 de agosto de 2016
Lo dijo hace 7 días. pic.twitter.com/SjcVvhEKjl
- Sentència del TSJC Condemnen la Sagrada Família per acomiadar una treballadora l’endemà de deixar d’estar blindada per tenir un fill
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Préstecs Emancipació Illa llança una línia de crèdits sense interessos per ajudar els joves a pagar l’entrada del seu primer habitatge
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- Saps quins beneficis té per al cor menjar almenys un alvocat a la setmana?
- II Fòrum del Mediterrani Salvador Illa: "Reforçar Europa no significa tancar-la"
- Arranquen el 30 de juny Els ajuts del Govern a joves per pagar l'entrada d'un pis tindran un límit de 50.000 euros
- A partir de setembre a 3cat Així seran els nous platós del Telenotícies: adéu al croma i càmeres 360 graus
- Guia pràctica ¿Què fer si et toca un Euromillones i ets l'únic encertant?