PAELLA I VÍDEOS MUSICALS
Puigdemont es relaxa amb Rahola, Laporta i altres amics a Cadaqués
El president va acompanyar a la guitarra tots els convidats, que van cantar 'Let it be'

/
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, està aprofitant les vacances d'estiu per relaxar-se i encarar l'inici del curs polític, que estarà marcat per la qüestió de confiança. I ho fa en companyia d'amics com Pilar Rahola, Joan Laporta, el doctor Bonaventura Clotet, el comissari en cap dels Mossos d'Esquadra, Josep Lluís Trapero, o la presentadora de TV-3 Helena García Melero. Tots ells han compartit aquest dimarts una festa organitzada per Rahola a Cadaqués, on la periodista té una segona residència.
Ha sigut la mateixa Rahola la que ha compartit detalls de la festa a través del seu compte de Twitter. A més de Puigdemont, la seva dona, Marcela Topor, Laporta, Trapero, Clotet, o Melero, van anar a la festa els fills del doctor Clotet, Aina i Marc Clotet, aquest últim amb la seva parella, l'actriu Natàlia Sánchez, el periodista Joan Vehils, l'exdirectiu del Barça Rafa Yuste, l'empresària musical Gemma Recoder i el propietari del local Cadaqués Boia, Pere Vehí.
Festassa amb amics a Cadaqués. pic.twitter.com/X05eZZutqw
— Pilar Rahola (@RaholaOficial) 9 de agosto de 2016
Paella amb amics a Cadaqués. pic.twitter.com/VKdRtQqqQ3
— Pilar Rahola (@RaholaOficial) 9 de agosto de 2016
La festa va incloure, a més d'una paella, moments musicals interpretats per tots els convidats amb Puigdemont i Trapero a la guitarra. El president és un enamorat de la música i en anteriors ocasions ja ha donat mostres de les seves habilitats amb la guitarra. En aquesta ocasió, segons relata Rahola, que ha penjat dos vídeos, va tocar el tema 'Let it be' dels Beatles que van cantar tots els seus amics.
Un bocí de Let it be, amb guitarra Presidencial@KRLS pic.twitter.com/xVUdwnSo2C
— Pilar Rahola (@RaholaOficial) 9 de agosto de 2016
També es va animar amb la guitarra el comissari en cap dels Mossos. Trapero va tocar 'Paraules d'Amor' de Joan Manuel Serrat, tema que van cantar els convidats.
Notícies relacionadesUn bocí de Paraules d'amor, amb amics a Cadaqués. pic.twitter.com/bqFZgu2xFa
— Pilar Rahola (@RaholaOficial) 9 de agosto de 2016
Rahola ha hagut de sortir al pas de les crítiques que ha rebut a la xarxa per fer ostentació de la seva relació amb el president. Al mateix compte de Twitter la periodista replicava que "mostrar un president relaxat, amb la guitarra i amb amics és una extraordinària imatge de país". I afegia: "¿Fardar? ¿De què? D'amics de sempre. És una cosa simpàtica, un dia d'estiu. Relaxeu-vos i rieu amb nosaltres".
Aquest dimecres, arran de la repercussió de les imatges, la tertuliana ha apuntat en declaracions a RAC-1 que "vist l'enrenou, no ho tornarem a fer més. Fer la paella sí, però ensenyar-ho, no".
- barcelonejant Barcelona, on ja hi ha terrasses que cronometren el client
- L’autor, un danès armat amb un rifle Tres morts i diversos ferits després d’un tiroteig en un centre comercial de Copenhaguen
- Memòria L’Hort d’en Tomàs: una altra història de la Barcelona que es resisteix a desaparèixer
- Producció clandestina Desmantellada una fàbrica il·legal que produïa 50 milions de cigarrets al mes
- Relacions entre socis de Govern Junts insisteix en l’obsessió per Madrid
- Turisme Espanya recupera vuit de cada deu turistes al maig i voreja els nivells de despesa prepandèmia
- Al carrer Diputació Mor una nena al precipitar-se per un celobert a l’Eixample de Barcelona
- Conversa íntima Així va ser el camí «pedregós» de Sara Pérez fins a convertir-se en referent femení del vi | PODCAST Taula per a dos
- Anava a Pamplona Immobilitzat un autobús a Navarra després que els viatgers avisessin que el conductor esnifava droga
- Borsa de Madrid L’Ibex 35 arriba als 8.200 després de pujar un 0,5% en l’obertura