a twitter
Julià de Jòdar: "Els Salellas, genteta, són intocables"
L'exdiputat de la CUP surt en defensa del parlamentari anticapitalista després de la seva polèmica declaració de béns

FERRAN SENDRA /
L'exdiputat de la CUP Julià de Jòdar ha sortit en defensa de Benet Salellas després de la polèmica generada per la declaració de béns del parlamentari anticapitalista. "Els Salellas, genteta, són intocables", diu el missatge que ha publicat a Twitter De Jòdar, un dels dos cupaires que van renunciar a l'acta de diputat per l'acord de investidura amb Junts pel Sí -l'altre va ser Josep Manel Busqueta-. Molts usuaris de la xarxa social han criticat el to de l'exdiputat en defensa de l'advocat cupaire i la seva família.
Els Salellas, genteta, són intocables.
— julià de jòdar muñoz (@julidejdarmuoz) 1 de junio de 2016
El mateix germà de Benet Salellas, Lluc Salellas, regidor de l'Ajuntament de Girona per la CUP, també va utilitzar Twitter per explicar d'on prové el patrimoni heretat per ells en una sèrie de tuits.
1. Veient que aquesta tarda hi ha gent que s'avorria i he començat a rebre notificacions pel meu cognom, explicaré breument d'on venim.
— lluc salellas vilar (@llucsalellas) 31 de mayo de 2016
- La nadinemania conquereix el món de l’òpera
- Electricitat Causes de l’apagada i solucions perquè no es repeteixi: els experts vaticinen què passarà a partir d’ara a Espanya
- Un policia de Badalona serà jutjat per falsejar quilometratge
- Del 'chemsex' al 'slam': creix l’ús de drogues per via intravenosa durant les relacions sexuals
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Apagada Què ens passa amb la fi del món?
- Referent social Mor Enric Morist, el somriure enmig del desastre
- Enquesta flaix Gairebé un 60% dels espanyols veuen «insuficient» la informació del Govern durant l’apagada, segons el CIS
- El moment del vi Falset obre la temporada primaveral de fires i mostres vinícoles a Catalunya
- Entrevista Carlos Brull, alcalde de Falset: "No pot ser que molts restaurants de Catalunya no tinguin vi català"