Felipe González posa "la mà al foc" per Chaves i Griñán
"Són innocents i quedarà demostrat", insisteix l'expresident del Govern espanyol

/
L'expresident del Govern central Felipe González ha insistit aquest dijous a defensar la innocència de Manuel Chaves i José Antonio Griñán, un dia després que els dos exmandataris de la Junta d'Andalusia coneguessin que s'hauran d'asseure al banc dels acusats pel 'cas ERO'.
González no ha dubtat a posar "la mà al foc" per "l'honradesa personal" de Chaves i Griñán, un gest de confiança que ha estès a l'exministra Magdalena Álvarez.
Notícies relacionades"Són innocents dels delictes que els imputen" i així "quedarà demostrat", ha dit l'expresident en declaracions a la premsa abans de participar en un debat sobre Veneçuela a la Casa de América de Madrid.
González no ha volgut fer més declaracions ni valorar tampoc les paraules del secretari general del PSOE, Pedro Sánchez, qui, preguntat per la situació dels qui també van ser presidents del partit, va destacar que ell és un polític net. "Jo no entro en això", s'ha limitat a respondre.
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Barcelonejant La nit que Basté va robar una corbata
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»