Ofensiva del PP contra les "línies vermelles"
Els dirigents del partit, amb Rajoy al capdavant, censuren la crispació i el 'tots contra tots' i s'erigeixen en defensors dels missatges positius
El PP ha arrencat la seva penúltima setmana de precampanya amb una enigmàtica campanya a Twitter impulsada pels seus principals dirigents, amb Mariano Rajoy al capdavant. "Després d'aquests mesos, així és com veig jo la situació política", diu el missatge, il·lustrat amb una imatge en blanc amb una línia vermella al mig. Una clara al·lusió a les "línies vermelles" que van impedir la formació d'un govern després de les eleccions del 20 de desembre.
Después de estos meses, así es como veo yo la situación política. MR pic.twitter.com/0p8asKUeqr
— Mariano Rajoy Brey (@marianorajoy) 30 de mayo de 2016
Aquest primer tuit, llançat a les 8.30 hores des dels perfils de Rajoy, María Dolores de Cospedal, Javier Arenas, Fernando Martínez Maíllo, Javier Maroto, Andrea Levy i Pablo Casado, ha sigut seguit per un altre missatge publicat a les 9.15 hores en què a través d'un vídeo llancen les propostes del partit conservador per "solucionar" aquesta situació de bloqueig.
Notícies relacionadesEn el vídeo, una veu en off sosté que els ciutadans estan demanant als partits que s'oblidin de les "línies vermelles". "Ens diuen que una línia vermella és un mur que ho atura tot i aquest país necessita seguir avançant, caminar cap a un futur millor per a tots", afegeix, al mateix temps que alerta que si se segueix pel mateix camí es pot posar en risc la recuperació econòmica i la creació d'ocupació, així com el futur de les pensions, la sanitat o l'educació públiques.
Y así es como proponemos solucionarlo #Afavor. MRhttps://t.co/ZfMD1yaAC7
— Mariano Rajoy Brey (@marianorajoy) 30 de mayo de 2016
Amb aquesta ofensiva, el PP vol contrarestar, segons ell, "el clima de crispació i del 'tots contra tots'" viscut després de les eleccions del 20-D --i del qual implícitament fa responsables PSOE, Podem i Ciutadans-- amb aquesta "campanya positiva (...) per l'interès general i el benestar dels ciutadans". Així mateix, els populars estrenen el lema de la campanya per al 26-J, també en clau positiva: 'A favor'.
Fernando Martínez-Maíllo Pablo Casado Javier Maroto Andrea Levy María Dolores de Cospedal Eleccions generals PP - Partit Popular Mariano Rajoy
- «El nombre de parlants del català creix, però no tant com la població»
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio La màgia de Trump: moure la mà esquerra per evidenciar que està fracassant
- Transport ferroviari Així està la situació de les línies de Rodalies Renfe a Catalunya: l’R3 reobre dies abans de les obres als túnels del Garraf
- Consell Executiu Catalunya aprova avui el seu pla de 100 milions per reformar escoles sense esperar els pressupostos
- Venç a les 20.00 hores de Washington L’ultimàtum de Trump a l’Iran dispara el petroli fins als 115 dòlars i inquieta les borses
