Infanta Cristina: "Estic plenament convençuda de la innocència del meu marit"
Assegura que no tenia "ni firma ni poders" a Aizoon, l'empresa que compartia amb Urdangarin
Confiança plena. Cristina de Borbó està "convençuda de la innocència" del seu marit. La infanta ho ha dit aquest dijous en la seva declaració davant el tribunal que enjudicia el 'cas Nóos', pel qual està imputada per una presumpta col·laboració en dos delictes contra la Hisenda Pública. La germana del Rei s'ha acollit al seu dret de no testificar i només ha volgut respondre a les preguntes del seu advocat, Pau Molins.
El guió de l'interrogatori estava estudiat. Si Iñaki Urdangarin ha negat durant els seus tres dies de declaració qualsevol participació de la seva dona en les activitats de l'entramat empresarial de Nóos, ella ha reafirmat les paraules del seu marit. "Jo no tenia ni firma ni poders a Aizoon; mai vaig participar en l'administració ni en la gestió de la societat", ha assegurat.
Notícies relacionadesLa seva defensa s'ha basat en tot moment en el desconeixement de les activitats d'Aizoon, l'empresa de la qual era titular al 50% amb el seu marit. Ha explicat que aquesta participació l'hi va demanar Urdangarin "per confiança", i ella ho va acceptar. Malgrat no assistir mai a cap de les juntes, la infanta firmava "les actes em passaven, per la confiança que tenia en el meu marit i en els seus assessors".
- El metro retirarà més de 700 màquines de venda de targetes per evitar ciberdelictes
- "No es poden criminalitzar els immigrants. Jo ara ho soc"
- Mort Mor l’expresident d’Aragó Javier Lambán
- Els hotels de BCN ajusten els preus en un estiu de menys despesa turística
- Dia de l'Assumpció de la Verge ¿Quins centres comercials obren avui 15 d’agost a Barcelona i a la resta de Catalunya?
- Obituari Doctor Alaman Millas (1947-2025). Curar el món
- Activat el pla Alfa Activat el nivell màxim d’alerta per risc extrem d’incendis a Catalunya aquest diumenge
- Guerra a Ucraïna Els líders europeus s’ofereixen per facilitar una reunió entre Trump, Putin i Zelenski per negociar la pau a Ucraïna
- Cas excepcional Alegria per als conductors a Espanya: no hauran de passar la ITV a partir de 2025 si el seu cotxe està en aquesta llista
- Guerra a Ucraïna Zelenski i Trump es reuniran dilluns a Washington després de la cimera d’Alaska amb Putin