En Marea percep el Rei "més preocupat" davant la investidura
Felip VI rep aquest divendres la força gallega, Democràcia i Llibertat i Compromís

/
La portaveu d'En Marea, Alexandra Fernández, diu que ha percebut el Rey "més preocupat que la primera vegada" per les dificultats que planteja la investidura, segons ha confirmat en la roda de premsa al Congrés dels diputats després de la seva audiència a la Zarzuela amb el Monarca.
Fernández ha explicat que Felip VI li ha transmès la seva determinació de "buscar la situació més neutral, per no incidir en la presa de decisions", i per tant la seva voluntat de ser respectuós per "no interferir en els temps".
La dirigent ha confirmat que, malgrat que ja ha passat una setmana de l'oferta de Govern de coalició presentada a Pedro Sánchez per Pablo Iglesias, no s'han obert les converses. Tant és així que ha apel·lat als socialistes perquè aquest cap de setmana el comitè federal del PSOE desbloquegi la situació d'impàs i decideixi. "Els demanem que no caiguin en la temptació conservadora del felipisme zombi. El PSOE ha d'escollir entre canvi i gran decepció", ha assenyalat.
En Marea Joan Baldoví Compromís Investidura Democràcia i Llibertat Francesc Homs PSOE Felip VI Podem
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- Discurs de benvinguda. Full de ruta El Rei apel·la a la necessitat del desenvolupament sostenible
- Conferència de l’ONU a Sevilla Sánchez s’afegeix a Macron en favor d’una ecotaxa als bitllets d’avió
- El conflicte del Pròxim Orient El règim iranià surt molt més afeblit de la guerra amb Israel
- Netanyahu s’encoratja
- Siderúrgia Celsa suspèn la cerca d’un soci espanyol després del refús de Criteria