LA CAMPANYA ELECTORAL
Espadaler celebra que amb Obama "la qüestió catalana ha arribat a nivell planetari"
El cap de llista d'Unió afirma que no va demanar a Roca que anés a la seva candidatura
El candidat d'Unió a la presidència de la Generalitat, Ramon Espadaler, ha considerat que les declaracions del president dels EUA, Barack Obama, a favor d'una Espanya "forta i unida" signifiquen que "la qüestió catalana ha arribat a nivell planetari", cosa que s'ha d'interpretar "positivament".
En una entrevista al programa 'Els Matins' de TV-3, Espadaler ha destacat que Obama "es mulla bastant" al parlar d'unitat, i que va en la línia del que han dit altres mandataris europeus, com Angela Merkel, i dels tractats internacionals. La part positiva, ha recalcat el candidat democristià, és que es reconeix que "hi ha un tema no resolt".
"NO SOM UN PARTIT D'ELITS"
Notícies relacionadesEspadaler ha agraït també el suport de Miquel Roca, exnúmero dos de CDC, i les seves "paraules amables" en la presentació del candidat en un acte aquest dimarts. No obstant, Espadaler ha recalcat que no va demanar que Roca anés a la llista d'Unió, i que la candidatura està configurada principalment amb membres del partit. La presència de Martín Rodríguez Sol, exfiscal en cap de Catalunya, que ocupa el número dos de la llista com a independent, és una "excepció", ha afegit.
"Nosaltres no som un partit d'elits, sinó de bases", ha assegurat el candidat democristià.
Xavier García Albiol Inés Arrimadas Unió Eleccions Catalunya Ramon Espadaler Ciutadans PPC Barack Obama Independència de Catalunya
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora de la situació a l’Orient Mitjà
- Al minut Guerra Ucraïna-Rússia, en directe, última hora del conflicte
- Registrat a Downdetector Instagram i Facebook cauen: reporten errors a Espanya i altres països
- Patrimoni industrial La Generalitat adquirirà les Tres Xemeneies del Besòs i acolliran un projecte d’activitat econòmica
- Investigació a Barcelona El pare del nadó maltractat va admetre a la família que havia «sacsejat» el petit i l’havia tractat de manera brusca
