la irrupció d'un nou partit
Hernando (PP), sobre Podem: "Jo mai he rebut una beca per no anar a treballar, ni m'ha finançat Veneçuela"
El portaveu parlamentari popular ha demanat al partit de Pablo Iglesias que aclareixi les sospites d'irregularitats per part d'alguns dels seus dirigents
El portaveu parlamentari del PP, Rafael Hernando, ha demanat aquest dijous a Podem que aclareixi les sospites d'irregularitats per part d'alguns dels seus dirigents i ha negat que aquests casos converteixin la nova formació en un partit com els altres: "Jo no he rebut mai una beca per no anar a treballar, a mi i al meu partit no ens ha finançat Veneçuela amb 400.000 euros per no fer res, i no vaig donant lliçons d'ètica pels platós".
Hernando s'ha expressat així en una entrevista a Antena 3 recollida per Europa Press en què ha criticat que els de Pablo Iglesias no donin "cap explicació quan se'ls enxampa en falta".
A més, ha carregat contra el concepte de "casta" tan utilitzat per Podem, i ha recalcat que no fa al·lusió a la corrupció o a la falta d'ètica, sinó que ho utilitzen com "un insult" per fer veure que els partits que han "protagonitzat l'etapa d'èxit més important" d'Espanya són "una espècie de gent menyspreable" que està en política per "abusar". "Això no és veritat, a mi m'indigna", ha recalcat.
Hernando ha opinat que Podem coincideix amb el partit grec Syriza en el seu programa i en les conseqüències que té aquest programa. Segons la seva opinió, el nou Govern grec ha entrat "en una dinàmica terrible" fent declaracions sobre no pagar o reestructurar el deute i prenent decisions que implicaran més despesa.
En aquest context, ha considerat lògic que els inversors se'n vagin o reclamin més interessos a un país que diu que no té diners per pagar i, al mateix temps, que gastarà més.
Hernando ha recordat que la UE ha prestat a Grècia 250.000 euros --dels quals 26.000 van ser aportats per Espanya-- i s'ha preguntat a què els han dedicat. "Els nous dirigents diuen que hi ha hagut un pou sense fons i em sembla molt bé, però ¿hem de demanar diners als nostres pensionistes per donar-los a Grècia? ¿He de demanar als meus treballadors que treballin per a vostè?", s'ha preguntat.
Davant la pròximes cites electorals i l'emergència de Podem, ha afirmat que el PP es concentrarà a dir als seus votants desil·lusionats que va valer la pena votar-los el 2011 perquè així han pogut tenir estabilitat per fer reformes.
Notícies relacionadesAl seu parer, "més enllà de la ràbia conjuntural, la fúria i la indiganció", a Espanya "la gent té sentit comú" i quan arriba la cita amb les urnes "sempre ha optat per opcions temperades" per al Govern, ja que "els radicalismes no arriben enlloc".
- Partit Popular Toni Nadal, al Congrés del PP: «A Mallorca parlem català, no mallorquí»
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Segona vida (II) María Vasco, bronze a Sydney"Quan em vaig retirar vaig començar de zero, com un nadó. Em van deixar sola"
- BARCELONEJANT Obre el primer Bikini Lab