EL POLS SOBIRANISTA
Llach ironitza sobre l'última proposta de Mas a Junqueras
"Els independents sobiranistes hem de ser els únics que hem de renunciar a la independència per poder votar per la independència", escriu el cantautor al seu compte de Twitter
El líder d’ERC, Oriol Junqueras, durant la presentació del seu full de ruta davant de Lluís Llach i Juanjo Puigcorbé, entre altres. /
El cantautor Lluís Llach ha publicat un tuit en què ironitza amb l'última proposta del president Artur Mas al líder d'ERC, Oriol Junqueras. "Els independents sobiranistes hem de ser els únics que hem de renunciar a la independència per poder votar per la independència", ha escrit al seu compte de Twitter. El músic és partidari que la pluralitat de Catalunya també es vegi reflectida en les possibles llistes per la independència. Així ho expressava en un altre tuit fa dues setmanes: "La unitat no és un concepte únic, tancat, sinó divers en el fons i en la forma, i no és convenient monopolitzar-la per imposar condicions".
Llach, que ja va demanar el vot per a ERC en les últimes eleccions autonòmiques, és un ferm defensor de la independència. El 9 de novembre passat, quan es va portar a terme el procés participatiu, Llach va afirmar en el programa 'Salvados' que "a Espanya hi ha un procés que cada dia és més fort de demanda immediata de regeneració, cosa que a Catalunya solucionem a través de l'anhel de ser nosaltres mateixos, de buscar la llibertat, la democràcia real amb la independència".
Els independents sobiranistes devem ser els únics independents q hem de renunciar a la independència pr poder votar per la independència.
— Lluís Llach (@lluis_llach) 12 de enero de 2015
- Balanç de criminalitat La Policia va detenir 26 fugitius internacionals a Barcelona i 37 a la resta de Catalunya l’any passat
- Producte de temporada Els amants dels ‘calçots’ ja tenen app: nou mapa per trobar les millors ‘calçotades’
- Agressió sexual El jutge accepta la rectificació de Mouliaá i torna a citar Errejón per comunicar-li l’obertura de judici per agressió sexual
- Menys criminalitat Els delictes cauen un 6% a Barcelona gràcies a l’ofensiva policial contra la multireincidència
- ACTUALITAT BLAUGRANA Rafa Yuste, president en funcions del Barça: «Allò del VAR va ser una vergonya, demanarem explicacions»
