Ciutadans recol·loca Jordi Cañas com a assessor al Parlament Europeu
El partit justifica el fitxatge de l'exdiputat investigat per frau fiscal amb l'argument que "no està imputat per corrupció"
Jordi Cañas, als passadissos del Parlament, el novembre de l’any passat. /
Ciutadans ha tornat a fitxar Jordi Cañas, que l'abril passat va deixar el seu escó al ParlamentParlament després de la seva imputació per un presumpte frau fiscal, aquesta vegada com a assessor al Parlament Europeu. Cañas s'ha incorporat a l'equip de l'eurodiputat Juan Carlos Girauta i treballarà des de Barcelona. El partit es justifica amb l'argument que Cañas "no està imputat per corrupció, sinó per un tema personal" i subratlla que "té un màster en comunicació política i l'experiència personal dels anys a primera línia al Parlament".
C's reitera que la imputació de Cañas "no té res a veure amb la corrupció política" i recorda que "va renunciar al seu càrrec i sou". "No vull donar exemple, però espero tenir un comportament exemplar", va apuntar l'exdiputat quan va presentar la dimissió.
Cañas està sent investigat, amb la seva exparella, el germà d'aquesta i vuit persones més per haver defraudat a Hisenda gairebé 429.203 euros en l'impost de societats de l'exercici del 2005, a través d'un entramat societari immobiliari.
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- COMUNITAT DE RECERCA El grup assenyalat pels abusos de Flecha a la UB anuncia que es dissol
- CRÍTICA David Bisbal, nadales d’etiqueta i èxits ‘turbo’
- Hisenda El Govern recula i els aturats no hauran de presentar declaració de la renda
- Relacions entre socis Junqueras es veurà amb Sánchez per «obligar-lo a complir» els pactes amb ERC
- Estrena de cine ‘Zodiac Killer Project’: el mirall en què el ‘true crime’ s’hauria de mirar
- Segons la consellera de Drets Socials El Govern i les entitats socials han pogut reallotjar 120 de les 180 persones vulnerables que habitaven al B9
- Actor amb problemes Tylor Chase, l’exestrella infantil de Nickelodeon que ara viu al carrer
