Bauzá mostra el seu "màxim respecte i agraïment" al Rei i diposita "tota la il·lusió" en Felip
El president del Govern balear espera que "tant el futur Rei com l'actual segueixin fent estades a les Balears"
El president del Govern balear, José Ramón Bauzá, ha manifestat aquest dilluns, després que es conegués l'abdicació del Rei Joan Carles, el seu "màxim respecte" per la decisió presa, "el màxim agraïment" per "40 anys d'intensa dedicació" i ha assegurat que té "tota la il·lusió dipositada" en l'hereu, el Príncep Felip.
Abans de la celebració de la cerimònia per commemorar els 170 anys de la fundació de la Guàrdia Civil, Bauzá ha assegurat als mitjans de comunicació que "sens dubte, tots els espanyols estem agraïts per la seva gran tasca", ja que "ell va contribuir al fet que puguem disfrutar d'aquest estat democràtic i de la democràcia tal com la coneixem".
Notícies relacionadesBauzá ha reconegut estar "sorprès" davant l'anunci del Rei i ha declarat que "serà estrany" però que cal "assumir la decisió" i posar-se a "disposició del Príncep, que d'aquí uns dies assumirà el regnat". "Té tots els espanyols amb ell", ha afegit.
Així mateix, Bauzá ha assegurat que espera que tant "el futur Rei com l'actual segueixin passant estades i sobretot jornades" a les Balears. Així, ha destacat que el Príncep Felip "coneix perfectament la realitat de les Balears" ja que "ha passat moltíssims estius" a les Illes.
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
 - Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
 - Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
 - Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
 - Polítiques públiques Les cinc claus de la reforma de l’administració de Catalunya: de la reducció de la burocràcia a l’ús de la IA
 
