EL CAS DE L'HOTEL DEL PALAU
Un any de presó per a Millet i Montull i absolució per als exalts càrrecs municipals
L'expresident del Palau de la Música haurà d'abonar una multa de 3,6 milions d'euros
L'Audiència de Barcelona ha condemnat a un any de presó els exresponsables del Palau de la Música Fèlix Millet i Jordi Montull per tràfic d'influències en la tramitació urbanística del projecte frustrat d'un hotel al costat de la institució cultural. La pena implica que eludiran la presó. Als imputats de l'antiga cúpula d'Urbanisme de l'Ajuntament de Barcelona, entre ells l'exregidor Ramon García-Bragado i l'exgerent del departament Ramon Massaguer, els ha absolt.
En la seva sentència, la secció cinquena de l'Audiència condemna també Millet pel cas de l'anomenat hotel del Palau a pagar una multa de 3,6 milions d'euros, i a Montull, a abonar 900.000 euros.
Temes:
- Figura icònica Van Morrison torna a Barcelona després de nou anys d’absència
- Previsió de risc El Govern aixeca les restriccions de mobilitat perquè el temporal de vent «va a la baixa»
- Demografia El 50% de la població mil·lennista a Catalunya ha nascut a l’estranger
- THE CONVERSATION La nostra salut depén del barri on vivim
- Extrems climàtics Catalunya ha viscut en tot just un mes i mig 10 borrasques amb nevades, pluges torrencials, inundacions i vents huracanats
