COMMOCIÓ PER L'ASSASSINAT D'UNA DIRIGENT DEL PP
La dona que va entregar l'arma homicida de Carrasco és una policia local de Lleó
Els agents troben a casa de les detingudes una altra pistola que no va ser utilitzada
La dona que va entregar aquest dimarts a la nit a comissaria l'arma amb què presumptament es va disparar a la presidenta de la Diputació de Lleó, Isabel Carrasco, és una agent de la Policia Municipal, han informat fonts policials.
La policia investiga la seva possible implicació en l'assassinat de Carrasco després que entregués l'arma i assegurés que la va donar una de les detingudes, Montserrat Triana Martínez González, de 35 anys, en un sobre poc després que es cometés l'assassinat dilluns.
En relació amb el succés, també està detinguda María Montserrat González Fernández, de 55 anys, mare de la dona que, segons el testimoni de l'agent local, li va entregar l'arma.
Els primers resultats de la prova de la parafina, que analitza restes de pólvora a les mans de qui ha disparat una arma, apunten que va ser la mare qui va prémer el gallet.
Interrogants sobre l'arma
Notícies relacionadesTambé falta per saber si aquesta arma pertany a l'inspector en cap d'Astorga, marit i pare de les detingudes.
En un segon registre domiciliari de la vivenda de les detingudes va ser trobada una altra arma, però aquesta pistola no va arribar a ser utilitzada.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols