L'ESCÀNDOL DE L'ESPIONATGE A CATALUNYA
La policia registra les seus de Método 3 a Barcelona i Madrid
Els investigadors busquen documentació també als domicilis dels quatre detinguts

Un policia entra amb el detingut Francisco Marco (encaputxat) a la seu de Método 3 de Barcelona. /
La Policia Nacional està registrant les seus de l'agència de detectius Método 3 a Barcelona i a Madrid, després de la detenció aquest dilluns a la tarda del seu director, Francisco Marco, i tres exempleats més de la empresa en relació amb la suposada trama d'espionatge a Catalunya. Diversos agents han estat durant tot el matí a l'exterior de la seu de l'agència de detectius de Barcelona, al número 520 de l'avinguda Diagonal, per evitar que ningú pogués entrar i emportar-se material o documentació i a l'espera de l'ordre judicial per efectuar el registre. La policia busca documentació també els domicilis dels quatre detinguts, acusats d'un presumpte delicte de revelació de secrets.
Els agents han entrat amb caixes de cartró a la seu de l'agència a Barcelona amb Marco i els dos fiscals especials nomenats per la fiscal en cap de la Fiscalia Provincial de Barcelona per investigar el cas. La policia registra a més els domicilis de Marco i dels altres tres arrestats, exempleats de Método 3, Julián Peribáñez, Álex Borreguero i Elisenda Villena. Les intervencions policials a Barcelona se sumen a la de la seu de l'agència de detectius a Madrid, al carrer Bahamonde, número 10.
Notícies relacionadesLes detencions van tenir lloc dilluns a la tarda, arran de la suposada 'punxada' de la conversa entre la líder del PPC, Alicia Sánchez-Camacho, i una exparella de Jordi Pujol Ferrusola, María Victoria Álvarez.
Està previst que els quatre detinguts passin aquest dimarts a disposició del jutjat d'instrucció número 14 de Barcelona.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"