PER IMPEDIR UNA MANIFESTACIÓ
L'alcalde de Gernika considera un ''excés'' l'actuació de l'Ertzaintza
El primer regidor anuncia la celebració d'una junta de portaveus el dimecres
L'alcalde de Gernika (Biscaia), José Mari Gorroño (EA), considera que l'actuació de l'Ertzaintza ahir a l'impedir la celebració d'una marxa de suport als presos etarres prohibida per l'Audiència Nacional va ser un "excés" i ha anunciat la celebració d'una junta de portaveus dimecres que ve.
En una nota, Gorroño afirma que despés de la prohibició d'aquest acte i del pregó previst per al divendres --que també va ser impedit i que el Consistori va decidir per això suspendre-- es va fer des de l'Ajuntament "una crida a la responsabilitat de totes les parts perquè les festes transcorreguessin de manera normalitzada", i, segons lamenta, "alguns no n'han fet cas".
A més, pel que fa a l'actuació de l'Ertzaintza, el primer regidor considera "un excés el fet que entrin d'aquesta manera en un recinte festiu ple de persones de totes les edats, que estaven celebrant les festes tranquil·lament". Per això, ha anunciat la celebració d'una junta de portaveus dimecres que ve.
- L’empresa Corominas deixa un deute de 200.000 euros
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- ÒBIT La il·lustradora i muralista Amaia Arrazola mor als 41 anys
- La Vall d’Hebron tanca 272 llits a l’estiu per falta de diners
- Dades del padró La població estrangera de Barcelona es multiplica per 16 des de finals del segle XX
