INCENTIVAR LES RELACIONS ECONÒMIQUES
Els Reis d'Espanya inicien a Xangai un viatge de cinc dies a la Xina
Els Reis d'Espanya han arribat a Xangai en una visita d'Estat de cinc dies per incentivar les relacions amb la Xina, que, amb més de 1.385 milions d'habitants, obre un món de possibilitats per tot el que pot oferir i rebre Espanya.
L'avió de la Força Aèria espanyola ha aterrat a l'aeroport d'Homgqiao poc després de les 20.30 (hora local), i, encara que la rebuda amb honors per part del president Hu Jintao serà dimecres a Pequín, autoritats xineses i l'ambaixador d'Espanya a Pequín, Carlos Blasco, els han rebut a l'aeroport.
Seguint una tradició local, tan bon punt han baixat de l'avió, dos nens han ofert flors a Joan Carles i Sofia, que demà iniciaran una agenda amb més de 20 actes a Xangai, Pequín i la capital de Sixuan, Chengdu.
- Noves relacions afectives Parelles sèniors que viuen separades, el model LAT en auge: «Conservo la meva llibertat i no discuteixo pel comandament de la tele»
- Entre Vila-real i l’Hospitalet Cau un clan familiar que es va apropiar de 19 vehicles d’alta gamma d’un servei de subscripció conegut com ‘el netflix dels cotxes’
- Educació a Catalunya Professors de català fan una crida a no corregir la selectivitat per mostrar el seu malestar amb el Departament
- Les clarisses abandonaran al febrer el monestir de Pedralbes
- Sessió al Congrés La pujada de les pensions i l’ajuda al transport cauen al tombar-les Junts i PP
- Memòria històrica Apareix un film testimonial de l’entrada de les tropes franquistes a Figueres el febrer de 1939
- Banca CaixaBank diu que la seva seu a València té caràcter indefinit i no està subjecta a cap revisió
- Commoció al Pirineu per la mort de Joan Planes
- Negociacions Junts presentarà una proposta per apujar les pensions i mantenir la rebaixa al transport públic si no ho fa el Govern central
- Successos Ketamina oculta en regals de Nadal per a bebès: cau una banda que traficava amb pastilles entre Barcelona i Austràlia